🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44208.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کاربران آیفون طی 10 سال اخیر، 14 میلیارد دلار صرف تعمیرات دستگاه خود کرده اند

کمپانی SquareTrade که در زمینه سرویس های گارانتی برای دستگاه های هوشمند فعالیت دارد، اخیراً به سراغ موبایل های آیفون رفته و به ارائه اطلاعاتی جالب درباره چگونگی تعامل افراد با موبایل هایشان پرداخته است. ...

کمپانی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - SquareTrade که در زمینه سرویس - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - های گارانتی برای دستگاه های هوشمند فعالیت دارد، اخیراً به سراغ موبایل های آیفون رفته و به ارائه اطلاعاتی جالب درباره چگونگی تعامل افراد با موبایل هایشان پرداخته است. این کمپانی در تحقیقاتی به نام - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - «یک دهه آسیب»، نه تنها به مقایسه آیفون OG و آیفون 7 در تست سقوط و غوطه وری در آب پرداخته (که ویدیوی آن در پایین قابل مشاهده است)، بلکه اطلاعات دیگری را نیز در قالب اینفوگرافی منتشر کرده.

به عنوان مثال، آیا تا به حال می دانستید که خریداران آیفون از زمان عرضه این خانواده در سال 2007، بالغ بر 14 میلیارد دلار صرف تعمیرات دستگاه های خود کرده اند؟ یا می دانستید که احتمال آسیب زدن به موبایل تان، تا شش برابر از احتمال سرقت یا گم شدن آن بیشتر است؟

اگرچه غالب افراد از قاب ها یا محافظ های نمایشگر روی آیفون خود استفاده می کنند، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اما تقریباً نیمی از آنها در مدت زمان مالکیت دستگاه، نمایشگر آن را شکسته اند. حدود 68 درصد از این افراد می گویند که شکستگی به هنگام رسیدگی به چندین کار به صورت همزمان صورت گرفته و 40 درصد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می گویند که این - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اتفاق در خانه و در ارتفاعی که به زحمت به 1 متر می رسید به وقوع پیوسته است. در همین حال، هرچه فعال تر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - باشید، احتمال شکستن نمایشگر آیفون نیز - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بیشتر است و چتربازان در صدر این لیست قرار دارند.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

نکات جالب مربوط به این گزارش می توان به آن اشاره کرد که افراد بلند قامت تر، معمولاً احتیاط بیشتری در نگهداری از دستگاه نشان می دهند. به عنوان مثال افرادی با قد 1.8 متر یا بیشتر، تا 32 درصد کمتر نسبت به افرادی با قد 1.65 متر یا کمتر آیفون خود را می شکنند. در نتایج این - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نظرسنجی همچنین آمده افرادی که یک بار نمایشگر دستگاه را می شکنند، به صورت میانگین یکبار دیگر نیز آن را شکسته اند؛ که هزینه تعمیرات 14 میلیارد دلاری در عرض 10 سال - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را توضیح می دهد!

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

علاوه بر این ها، 57 درصد از دارندگان آیفون که بیشتر از 4 ساعت در روز را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند، طی 12 ماه گذشته به موبایل خود آسیب زده اند؛ بنابراین - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شاید بهتر باشد که از این پس به هنگام عبور از خیابان و انتشار تصویری در اکانت اینستاگرام تان، دقت بیشتری به خرج دهید. در نهایت نیز گفتنی است که 44 درصد از دارندگان فعلی آیفون، به خرید آیفون 8 اپل نیز تمایل دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone