🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44210.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ برای تولید چیپست های 4 نانومتری تا سال 2020 میلادی آماده می شود

هنگامی که تاسیسات نیمه هادی Samsung Austin در سال 1997 بنا شد، پیش بینی آن سخت بود که یک روز این تاسیسات آخرین نسل چیپست ها و حافظه های موبایل مانند پردازنده سری A اپل ...

هنگامی که تاسیسات نیمه هادی Samsung Austin در سال 1997 بنا شد، پیش بینی آن سخت بود که یک روز این تاسیسات آخرین نسل چیپست ها و حافظه های موبایل مانند پردازنده سری - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - A اپل را تولید نماید. حالا کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته تا 1 میلیارد دلار سرمایه دیگر را نیز به این تاسیسات تزریق کند تا از همین حالا، آینده ای روشن برای خود رقم بزند.

سامسونگ می خواهد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با این تاسیسات برای «چهارمین انقلاب صنعتی» آماده شود که چیزی نیست جز اینترنت اشیا و دیوایس هایی که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - همگی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به یکدیگر متصل خواهند بود. تاسیسات Samsung Austin با سرمایه گذاری تازه سامسونگ، به اصلی ترین تامین کننده سیستم های بر چیپ تبدیل خواهد شد که قادر به تولید «چیپ هایی سریع تر و بهینه تر برای دیوایس های - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - هوشمند و متصل به همراه نمایشگر همیشه روشن» خواهد بود.

گفتنی است که به تازگی شایعه ای شنیده شد مبنی بر اینکه مدل های مختلف گلکسی اس - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - 9 سامسونگ، به همراه چیپست های 7 و 8 نانومتری تولید می شود؛ درست مانند پردازنده های سال قبل که همگی از یک نسل بودند اما با دو فرآیند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - متفاوت 14 و 16 نانومتری به تولید رسیدند.

هنوز نمی دانیم که پس از عرضه چیپست های اسنپدراگون و اگزینوس 10 نانومتری که به عنوان قلب تپنده گلکسی اس 8 ظاهر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شده اند، چه زمانی باید منتظر فرآیندهای پیشرفته تر و عرضه چیپست های کوچکتر به بازار باشیم. اما سامسونگ حالا برای تولیدات 7 نانومتری طی سال آتی آماده شده و برای تولید چیپست های 4 نانومتری طی سال 2020 برنامه ریزی می کند.

گفتنی است که بعد از تولیدات 5 نانومتری، پیشرفت و دستیابی به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - فرآیند 4 نانومتری بسیار دشوار می شود و شاید سامسونگ به وقت بیشتری برای دستیابی به آن نیاز داشته باشد. در هر حال اگر قرار باشد در سال 2020 شاهد گلکسی اس 11 با نمایشگر همیشه روشن و چیپستی 4 نانومتری باشیم، قطعاً از همین حالا هیجان زده ایم.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone