🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44206.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

دولت روسیه: تلگرام وسیله هماهنگی تروریست ها در حادثه سن پترزبورگ بوده است

روابط دولت روسیه با تلگرام روز به روز تیره و تار تر می شود. پس از آن که روس ها در روز شنبه تلگرام را برای عدم همکاری با دولت تهدید به مسدودیت کردند، حالا مهم ...

روابط دولت روسیه با تلگرام روز به روز تیره و تار تر می شود. پس از آن که روس ها در روز شنبه تلگرام را برای عدم همکاری با دولت تهدید به مسدودیت کردند، حالا مهم ترین نهاد امنیتی روسیه یعنی FSB مدعی شده که این اپلیکیشن پیام رسان وسیله هماهنگی عملیات تروریستی ای - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بوده - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که در ماه آوریل به کشته شدن 15 نفر در متروی سن پترزبورگ انجامید.

FSB (سرویس امنیت فدرال روسیه) می گوید که Akbarzhon Jailov، بمب گذار انتحاری حادثه متروی سن پترزبورگ از تلگرام برای هماهنگی این حمله و ارتباط با دیگر همدستانش استفاده می کرده است.

اما با وجود این اتهامات پاول دورف، بنیان گذار تلگرام هنوز حاضر به همکاری با نهادهای دولتی کشور زادگاهش نیست. مطابق قوانین جدید روسیه، کلیه اطلاعات شخصی شهروندان این کشور که در اینترنت ارسال می شود می بایست روی سرورهایی ذخیره شوند که به طور فیزیکی در خاک این کشور حضور دارند. شرکت هایی که از این موضوع سر باز بزنند در لیست سیاه Roskomnadzor، نهاد قانون گذاری ارتباطات این کشور قرار خواهند گرفت.

به گفته دورف نهادهای امنیتی روسیه خواستار دسترسی به کلیدهای رمزنگاری تلگرام هستند تا بتوانند از این طریق به خواندن مکالمات کاربران پرداخته و دیگر تروریست ها را پیش از اجرای نقشه هایشان شناسایی و دستگیر کنند. با این حال وی حاضر نشده که این اطلاعات را در اختیار آنان قرار بدهد. دورف معتقد است که انجام این کار بر خلاف قوانین روسیه بوده و از طرف دیگر هیچ کس در تلگرام به کلیدهای رمزنگاری دسترسی ندارد.

تلگرام در حال حاضر بیش از 100 میلیون کاربر دارد و با توجه به سطح بالای رمزنگاری پیام ها در آن، گزینه محبوبی میان تروریست هاست تا بدون شناسایی به راحتی اقدامات شرورانه خود را در این محیط با یکدیگر هماهنگ نمایند.

با این وجود پاول دورف در خصوص نگرانی هایی که در این باره وجود دارد طی مصاحبه ای با رویترز اذعان داشته که «اگر می خواهید با کارهایی مثل مسدود - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کردن تروریست ها را شکست بدهید، باید کل اینترنت را مسدود کنید».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone