🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44209.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نسخه 8.1 اسکایپ با طراحی و قابلیت هایی جدید برای iOS منتشر شد

اوایل ماه ژوئن بود که نسخه جدیدی از اسکایپ برای پلتفرم اندروید منتشر شد، اما کاربران iOS تا امروز از آن بی نصیب مانده بودند. نسخه 8.1 اسکایپ برای iOS تغییرات گسترده ای را برایش به ارمغان ...

اوایل ماه ژوئن بود که نسخه جدیدی از اسکایپ برای پلتفرم اندروید منتشر شد، اما کاربران iOS تا امروز از آن بی نصیب - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مانده بودند. نسخه 8.1 اسکایپ برای iOS تغییرات گسترده ای را برایش به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ارمغان آورده که از جمله آن ها می توان به اضافه شدن چند قابلیت تازه و البته طراحی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - جدید رابط کاربری اشاره کرد.

رابط کاربری جدید اسکایپ رنگارنگ تر از همیشه شده و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - حالا می توان گفت که با زبان طراحی پلتفرم iOS هماهنگی بیشتر دارد. نسخه های قبلی اسکایپ از نظر بصری وضعیت چندان مطلوبی نداشتند که خوشبختانه با نسخه 8.1 - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اوضاع تغییر کرده و حالا با لذت بیشتری می توان در محیط آن به کار مشغول شد.

از قابلیت های جدید اسکایپ 8.1 می توان به Message Reactions اشاره کرد. به لطف آن می توانید به پیام های مخاطبین خود با یک ری اکشن پاسخ بدهید تا احساسات - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تان را به شیوه ای بهتر به آن ها منتقل کرده باشید. این قابلیت مشابه همان چیزی است که فیسبوک اخیرا به معرفی آن اقدام کرده بود.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

همچنین به لطف قابلیت دیگری موسوم به In-Call Reactions، حالا می - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - توانید هنگام برقراری تماس های ویدیویی یا صوتی به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - طرف مکالمه تان اموجی، متن یا عکس بفرستید. ضمنا قابلیت جدید دیگری به نام Highlights (که - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تقریبا به استوری های اینستاگرام شباهت دارد) به شما اجازه می دهد که اتفاقات زندگی روزمره - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تان را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.

در نسخه جدید اسکایپ قابلیت Find نسبت به گذشته ارتقاء یافته و حالا به کاربران اجازه می دهد که به لطف جستجوگر بینگ به سرعت در مواردی مثل اخبار، نتایج ورزشی، رستوران ها، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - وضعیت آب و هوا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سایر چیزهای - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دیگر به جستجو بپردازند. بنابراین جهت جستجو نیاز به خروج از اپلیکیشن ندارید و ضمنا قادر هستید که نتایج را با مخاطبین خودتان هم به اشتراک بگذارید.

پشتیبانی از ربات ها هم یکی از مفیدترین قابلیت های این نسخه محسوب می شود. به لطف آن ها می توانید بلیت بازی تیم محبوب تان را پیدا کرده یا به رزرو هتل و بلیت هواپیما اقدام نمایید. برای دانلود آخرین نسخه اسکایپ می توانید همین حالا به اپ استور مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone