🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44654.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل از رابط برنامه نویسی تازه ای برای بهبود هوش مصنوعی موبایل های خود رونمایی کرد

درست مانند سایر بازیگران دنیای تکنولوژی، اپل می خواهد که هوش مصنوعی موبایل شما تا بیشترین حد ممکن سریع و قدرتمند باشد. به همین جهت، این کمپانی در جریان رویداد WWDC خود از فریم وورک ...

درست مانند سایر بازیگران دنیای تکنولوژی، اپل می خواهد که هوش مصنوعی موبایل شما تا بیشترین حد ممکن سریع و قدرتمند باشد. به همین جهت، این کمپانی در جریان رویداد WWDC خود - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از فریم وورک رابط برنامه نویسی تازه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ای برای توسعه دهندگان رونمایی کرده که Core ML - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نامیده می شود اصلی ترین وظیفه Core ML، کمک به هوش مصنوعی در افزایش سرعت انجام وظایف مختلف روی آیفون، آیپد و اپل واچ است.

این افزایش سرعت، تمام حوزه های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تحت پوشش هوش مصنوعی، از تحلیل نوشته ها گرفته تا تشخیص چهره را شامل می شود و می تواند روی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گستره وسیعی از اپلیکیشن ها تاثیرگذار باشد. این تکنولوژی سبب می شود تا به عنوان مثال، تشخیص چهره روی آیفون تا شش برابر سریع تر از همین فرآیند - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - روی موبایل های پیکسل گوگل صورت گیرد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

اپل تنها شرکتی نیست که در صدد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بهبود هوش مصنوعی روی دستگاه های موبایل برآمده و این مسئله به ترندی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تازه در صنعت تکنولوژی تبدیل شده است.

هم گوگل و هم فیسبوک تا به امروز از فریم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - وورک های بهینه یادگیری ماشینی خود برای موبایل های هوشمند رونمایی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کرده اند و کمپانی کوالکام هم نرم افزاری به نام «موتور پردازشی عصبی» توسعه داده که سبب بهبود تجربه کاربری هوش مصنوعی روی موبایل ها می شود. در مجموع - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به نظر می رسد که دوران فعالیت یادگیری ماشینی روی فضای ابری به سر رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone