تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10297.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی منوی دیجیتال مِ‌نیو؛ بهترین جایگزین برای منوهای کاغذی کافه و رستوران

تمایل به حذف منوهای کاغذی و استفاده از جایگزین‌های دیجیتال پس از همه‌گیری کرونا، در کافه‌ها و رستوران‌ها به شدت افزایش پیدا کرده است. در این میان مِ‌نیو (MeNew) یکی از بازیگران اصلی این حوزه ...

تمایل به حذف منوهای کاغذی و استفاده از جایگزین‌های دیجیتال پس - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - از همه‌گیری کرونا، در کافه‌ها و رستوران‌ها به شدت افزایش پیدا کرده - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - است. در این میان مِ‌نیو (MeNew) یکی از بازیگران اصلی این حوزه شناخته می‌شود که با قابلیت‌های - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - متنوع، به کسب و کارها کمک می‌کند تا منوی دیجیتال خود را راه‌اندازی کنند.

فعالیت مِ‌نیو به قبل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - از همه گیری کرونا باز می‌گردد و برای اولین بار در سال ۹۵ توسط آرش مسیح‌پور آغاز به کار کرد. اکنون - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - با داشتن چند سال سابقه فعالیت، بسیاری - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - از رستوران‌های برتر تبدیل به مشتریان دائمی این پلتفرم شده‌اند و از خدمات منوی دیجیتال آن بهره می‌گیرند. اما مِ‌نیو دقیقاً چگونه کار می‌کند؟

مشتریان کافه‌ها و رستوران‌ها برای بهره‌گیری از خدمات مِ‌نیو نیازی به نصب اپلیکیشن خاصی نخواهند داشت و تنها - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - با اسکن کد QR اختصاصی می‌توانند منوی هر مجموعه را در موبایل یا تبلت خود مشاهده کنند.

شاید فکر کنید که انجام چنین کاری با آپلود کردن یک فایل PDF به آسانی امکان‌پذیر است؛ اما مِ‌نیو قابلیت‌هایی را ارائه می‌کند که به هیچ عنوان توسط فایل‌های PDF قابل دست‌یابی نیستند. برای مثال خواندن یک منوی PDF تنها با اسکرول - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - کردن میان صفحات آن و زوم روی تصاویر امکان‌پذیر است، اما یک منوی دیجیتال می‌تواند گشت و گذار را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - برای مشتری بسیار آسان‌تر کند و افراد می‌توانند با لمس هر غذا به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - تصاویر و جزئیات آن دسترسی داشته باشند.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان

از سوی دیگر برای تغییر قیمت‌ها یا آیتم‌ها در منوهای PDF، باید - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - فایل جدیدی ساخته و سپس آپلود شود، اما فرایند تغییر موارد مختلف در مِ‌نیو تنها با چند کلیک امکان‌پذیر است. همچنین تعامل با چنین فایل‌هایی امکان‌پذیر نیست و تنها برای نمایش اطلاعات کاربرد دارند، ولی منوی دیجیتال نه تنها می‌تواند با کاربر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - تعامل داشته باشد، بلکه قادر - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - است جزئیات مرتبط با سفارش را نیز از مشتری دریافت کند.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان

فرایند ساخت منوی دیجیتال با مِ‌نیو برای صاحبان کافه‌ها و رستوران‌ها بسیار آسان است. پنل مدیریت مِ‌نیو امکان تعریف آیتم‌های مختلف را در دسته‌بندی‌های گوناگون فراهم می‌کند. پس از ورود به پنل مدیریت مِ‌نیو، تب منوساز اولین قسمتی است که مشاهده می‌شود. کاربر می‌تواند در این بخش اقدام به ساخت منوی جدیدی کند یا منوهای قبلی را به‌روزرسانی نماید. همچنین امکان غیرفعال کردن یک منو، حذف یا کپی کردن آن هم وجود - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - دارد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان

پس از انتخاب یک منو، می‌توان آیتم‌های جدیدی را به دسته‌های متفاوت آن افزود. برای مثال اگر بخواهید آیتم - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - جدیدی به دسته پاستا اضافه کنید،‌ کافیست نام پاستا را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - نوشته و کلید Enter را فشار دهید. در ادامه امکان تعریف کردن جزئیات آیتم جدید مانند قیمت، توضیحات، تصاویر و ویدیو نیز وجود - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - دارد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان

در بخش - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - تنظیمات عمومی امکان تعریف اطلاعات رستوران مانند پیشوند، نام، پسوند، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - شعار برند و نام شعبه وجود دارد. همچنین با توجه به فعالیت داشتن مِنیو در کشورهای دیگر، رستوران‌ها می‌توانند علاوه‌بر زبان فارسی، از عربی یا انگلیسی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - نیز برای - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - ساخت منوی دیجیتال خود بهره ببرند. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - واحد پولی مورد استفاده در منوها هم در کنار تومان، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - به افغانی، ریال عمان، دلار کانادا و درهم امارات نیز قابل تغییر است.

مجموعه‌ها می‌توانند با آپلود تصویر و ویدیو در قسمت معرفی رستوران، اقدام به برجسته کردن ویژگی‌ها و محصولات خود کنند. در نهایت مواردی مانند ساعات کاری، اطلاعات تماس و آدرس شبکه‌های اجتماعی نیز قابل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - تنظیم خواهند بود.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های مِ‌نیو، امکان شخصی‌سازی منوها است که در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. هر مجموعه می‌تواند با تعریف سفارشی رنگ پس‌زمینه، رنگ منو، رنگ فونت اصلی و فونت منو، منوی دیجیتال متفاوتی در اختیار داشته باشد. برای مشاهده تغییرات اعمال شده می‌توانید با کلیک روی گزینه پیش نمایش به منوی دیجیتال خود دسترسی داشته باشید. این منو همان چیزی است که مشتریان پس از اسکن کد QR با - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - آن مواجه خواهند شد.

نام و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - شعار رستوران در بالاترین قسمت منو قرار می‌گیرد و در پایین آن دسته‌بندی‌های مختلف به چشم می‌خورند. کاربر با لمس هر آیتم می‌تواند به جزئیات آن مانند محتویات دسترسی داشته باشد و در صورت نیاز آن را به لیست سفارش خود اضافه کند. همان طور که در قبل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - گفتیم، تعاملی بودن منوی دیجیتال یکی از برتری‌های آن نسبت به منوهای کاغذی و سنتی محسوب می‌شود، برای مثال - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - مشتریان می‌توانند برای هر غذا انتخابهای تعریف شده داشته باشند. و مثلا میزان تندی، میزان پخت یا طعم یک آیتم را در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - هنگام سفارش انتخاب کنند.

منوی دیجیتال مِ‌نیو سرعت، زیبایی و راحتی بیشتری نسبت به سایر روش‌های ثبت سفارش در کافه‌ها و رستوران‌ها دارد و همین مسئله موجب شده است تا مطرح‌ترین مجموعه‌های پایتخت با - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - این پلتفرم همکاری داشته باشند و به طور کامل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - منوی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - کاغذی خود - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - را حذف کنند.

مِ‌نیو در انتخاب مشتریان خود وسواس خاصی به خرج می‌دهد و سعی دارد در بهترین مکان‌ها دیده شود. در سوی دیگر رستوران‌هایی که از مِ‌نیو - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - بهره می‌برند بخصوص در این شرایط پاندمی کرونا اندکی قابل اعتمادتر به نظر می‌رسند و بهره‌گیری از منوی دیجیتال توسط آن‌ها، خبر خوشی برای مشتریان چنین مجموعه‌هایی محسوب می‌شود.

در حال حاضر خدمات مِ‌نیو در چهار طرح ساده، پایه، استاندارد و پلاس در اختیار صاحبان مجموعه‌ها قرار دارد. هزینه طرح ساده برای یک سال ۹۲۰ هزار تومان است، اما در آن خبری از صفحه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سیاهکل استان گیلان - معرفی، ویژه کردن آیتم ها و گزینه‌های مختص به هر آیتم نیست و از امکانات محدودی در زمینه برندینگ بهره می‌برد. علاقه‌مندان می‌توانند با خریداری طرح‌های پیشرفته‌تر مانند پایه با قیمت ۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومان، استاندارد با قیمت ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و پلاس با قیمت ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از امکانات بیشتری برخوردار شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فاران نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ میتونم یه سوال بپرسم شرکت شما آیا روستای کجیل سیاهکل سرویس دهی داره.
پاسخ: بله در روستای کجیل شهر سیاهکل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر چ نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
با سلام و احترام، مشکلی که در یخچال ایندزیت SI61W1 احتمالاً با آن مواجه هستید، ممکن است عدم تنظیم دمای مناسب باشد. در این صورت، یخچال شما ممکن است از طریق میله تنظیم دما کار نکند یا اینکه هوا داخل یخچال به درستی نخورده و باعث یخ زدگی شود، همچنین چیزی که به نظر می‌رسد باید چک کنید که آیا درب یخچال به درستی بسته شده است؟

برای تعمیر این مشکل، بهتر است با یک تعمیر کار مجرب تماس بگیرید. در شهر سیاهکل یافتن یک تعمیرکار یخچال بسیار آسان است. شما می‌توانید از طریق شرکت خدماتی یا اینترنت به دنبال یک تعمیرکار یخچال در این منطقه باشید، سپس با او تماس بگیرید و از او بخواهید تا به دیدار شما بیاید. همچنین، بهتر است به مدت تعمیر یخچال، آن را خاموش کنید و مواد غذایی را در داخل آن قرار ندهید.

لازم به ذکر است که بهتر است که برای تعمیر این محصول از فروشگاهی که آن را خریداری کرده‌اید، تعمیر کننده پیشنهادی را بپرسید و اگر وجود دارد، از خدمات پس از فروش آنها استفاده کنید.

با احترام،



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone