تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20508.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصویر نمایشگر ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲: یک طراحی جذاب در راه است

به نظر می‌رسد اپل توسعه موبایلی را در نظر گرفته که به عبارتی کوچک‌ترین آیفون مجهز به فناوری ارتباطی 5G به شمار خواهد آمد؛ طبق تصاویر منتشر شده این موبایل که عضوی از خانواده آیفون ...

به نظر می‌رسد اپل توسعه موبایلی را در نظر گرفته که به عبارتی کوچک‌ترین آیفون مجهز به فناوری ارتباطی 5G - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کازرون استان فارس - به شمار خواهد آمد؛ طبق تصاویر منتشر شده این موبایل که عضوی از خانواده آیفون ۱۲ محسوب می‌شود نمایشگری ۵.۴ اینچی داشته و البته به لطف حاشیه دور صفحه نمایش بسیار باریک و دوربین سلفی ناچ، ابعادی حتی کوچکتر از آیفون SE ۲۰۲۰ خواهد داشت.

در حقیقت این مدل جدید گزینه‌ای قابل انتخاب بین آیفون SE با اندازه نمایشگر ۴.۷ اینچی و مدل‌های آیفون ۱۲ اصلی با نمایشگر ۶.۱ اینچی خواهد بود، ولی از نظر سخت افزاری قدرت بیشتری نسبت به مدل SE ارائه می‌کند. حالا تصاویری از نمایشگر این آیفون ۱۲ جدید منتشر شده که ما را بیشتر با این مدل آشنا می‌کند

با توجه به شواهد و ادعای افشاگر این تصویر می‌توان دریافت اندازه نمایشگر این مدل و حاشیه ناچیزش به گونه‌ای است که به سادگی می‌توان از آن با یک دست استفاده کرد. طبق پیش‌بینی‌ها این آیفون - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کازرون استان فارس - ۱۲ ابعادی معادل با ۱۳۱ در ۶۴ میلی‌متر خواهد داشت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کازرون استان فارس - و نمایشگر ۵.۴ اینچی آن هم از رزولوشن - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کازرون استان فارس - ۲۰۷۹ در ۹۶۰ پیکسل برخوردار خواهد بود که تراکم پیکسلی ۴۲۴ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کازرون استان فارس - را به ارمغان می‌آورد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کازرون استان فارس

این تلفن هوشمند از چیپست - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کازرون استان فارس - اختصاصی پنج نانومتری اپل A14 با همراهی ۲۲۲۷ میلی‌آمپر‌ ساعتی نیرو می‌گیرد. دوربین اصلی این مدل ترکیبی از سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کازرون استان فارس - ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود. طبق تخمین‌ها قیمت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کازرون استان فارس - در نظر گرفته شده برای این مدل آیفون ۱۲ حدود ۶۹۹ تا ۷۴۹ دلار است.

اگرچه معرفی چنین موبایلی شاید در مرحله اول کمی غافل‌گیر کننده به نظر برسد، اما نمایشگر ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲ خیلی هم با الگویی که کمپانی اپل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کازرون استان فارس - اخیرا پیش گرفته تضادی ندارد. از طرفی پیش از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کازرون استان فارس - این نیز شنیده شده بود اپل نسخه‌ای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کازرون استان فارس - انعطاف‌پذیرتر از رابط کاربری آیفون را آماده کرده تا با نمایشگرهای کوچکتر هم سازگاری داشته باشد.

گفتنی است طبق گزارش‌های منتشر شده اپل برای رونمایی از نسل جدید - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کازرون استان فارس - تلفن‌های هوشمندش تاریخ ۸ سپتامبر (معادل با ۱۸ شهریور) را در نظر گرفته است. علاوه بر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کازرون استان فارس - این گفته - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کازرون استان فارس - می‌شود سری ششم ساعت هوشمند اپل واچ هم همزمان با این موبایل‌ها - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کازرون استان فارس - رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone