🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41120.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

کمربند راننده‌های اسنپ ایمن‌تر بسته خواهد شد؟

اسنپ پس از چالش‌های اخیر خود مشغول اعتمادسازی مجدد برای کاربران است و تلاش می‌کند تا ساختار جذب راننده را در سامانه خود تقویت کند؛ وعده‌ای که چند روز پیش مدیرفنی این شرکت در رویداد ...

اسنپ پس از چالش‌های اخیر خود مشغول اعتمادسازی مجدد برای کاربران است و تلاش می‌کند تا ساختار جذب راننده را در سامانه خود تقویت کند؛ وعده‌ای که چند روز پیش مدیرفنی این شرکت در رویداد کدکاپ اعلام کرد.

در اولین فاز اجرایی تغییر سیستم جذب راننده، «پیش ثبت‌نام» جدید رانندگان رونمایی شده که در آخرین آپدیت اپلیکیشن اسنپ رانندگان در مارکت‌های اندرویدی قرار گرفته. در این آپدیت مرحله پیش‌ثبت نام با جمله‌ای فیروزه‌ای رنگ در زیر کادر صفحه اصلی تحت عنوان: «آیا مایلید راننده اسنپ باشید؟» به چشم می‌خورد. با انتخاب این گزینه کاربر وارد صفحه جدیدی می‌شود و باید مشخصاتی چون نام و نشان و کد ملی و ... را وارد کند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران

در بخش دوم، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران - اطلاعات خودرو و مالک خودرو ثبت می‌شود و سپس اطلاعاتی از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران - قبیل شهر محل سکونت، تلفن، کدپستی از وی پرسیده می‌شود که - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران - بعد از انجام آن مرحله پیش‌ثبت نام تکمیل شده و یک کد QR به نمایش در می‌آید. تماس - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران - اسنپ در طی روزهای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران - آتی فرایند ثبت‌نام را ادامه خواهد داد که در آن اطلاعات هویتی فرد با واقعیت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران - تطبیق داده خواهد شد. سپس کارشناس اسنپ خودرو را از نظر ظاهری و فنی بازدید کرده و اطلاعات قبلی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران - را با کارت خودرو مطابقت می‌دهد.

آخرین مرحله مربوط به احراز - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران - هویت نهایی است که وظیفه این‌کار، آنطور که اسنپ می‌گوید بر عهده یک تیم متخصص درون این شرکت است. این تیم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران - مسئولیت بررسی و احراز - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران - هویت فرد را از طریق مراجع قانونی داشته و بعد از تایید نهایی آنها، حساب کاربری راننده فعال خواهد شد تا قبل از آن امکان رانندگی در این سامانه وجود نداشته باشد. در حال حاضر به جز - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران - تیم‌هایی که اسنپ در استان‌های فعال برای این‌کار در نظر گرفته، هیچ مرکز دیگری حق ثبت نام رانندگان را ندارد. در نتیجه ثبت‌نام‌های خیابانی این شرکت که برخی اعتراضات را به همراه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران - داشت، پایان گرفته‌اند.

ساز و کاری که اسنپ اکنون آن را به کار گرفته البته همچنان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران - به طور کامل پیشگیرانه نیست و «حسین مرادقلی»، مدیر فنی این شرکت پیش از این وعده از راه‌کارهای تکنولوژیک‌تری برای تایید هویت روزانه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران - رانندگان نیز - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران - داده بود. یکی از اصلی‌ترین راه‌کارهای پیشگیرانه از بروز تخلفات، سیستم احراز هویت تصویری رانندگان بود. در این راه‌کار راننده نیاز خواهد داشت تا پیش از هر بار آنلاین شدن و شروع - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران - به کار، با استفاده از راه‌کار بیومتریک اسنپ از طریق تشخیص چهره شناسایی شود و سپس کار خود را آغاز کند؛ قابلیتی که به گفته - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران - مدیر فنی اسنپ، تا چند ماه دیگر به این سامانه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فریدون کنار استان مازندران - اضافه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پروانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام تعمیرگاه شما فیروزآباد فریدون کنار تعمیرات لباسشویی جی پلاس K9542 داره
پاسخ: بله در فیروزآباد شهر فریدون کنار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone