🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41122.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نوکیا ۲ اقتصادی همراه با دستیار دیجیتالی گوگل رسما معرفی شد [به روزرسانی شد]

همانطور که انتظار می رفت شرکت HMD امروز بالاخره تلفن هوشمند نوکیا ۲ را رسما معرفی کرد. دستگاه از یک نمایشگر اچ دی ۵ اینچی بهره می گیرد و توان پردازشی اش از طریق چیپست اسنپدراگون ...

همانطور که انتظار می رفت شرکت HMD امروز بالاخره تلفن هوشمند نوکیا ۲ را رسما معرفی کرد. دستگاه از یک نمایشگر اچ دی ۵ اینچی بهره می گیرد و توان پردازشی اش از طریق چیپست اسنپدراگون ۲۱۲ کوالکام تامین می گردد.

HMD به یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی برای نوکیا ۲ بسنده کرده و گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری با آن را هم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی واگذار کرده است.

یک باتری بزرگ ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز برای این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تلفن هوشمند در نظر گرفته شده که طبق ادعای شرکت سازنده می تواند تا دو روز انرژی مورد نیاز آن را تامین نماید.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

این موبایل اقتصادی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - همانطور که احتمالا انتظار دارید تنها یک گیگابایت رم دارد و حافظه داخلی اش هم به ۸ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خلاصه می - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شود. گفتنی است جدیدترین موبایل برند نوکیا همراه با اندروید نوقا از جعبه خارج می شود و طبق وعده کمپانی سازنده، اوریو نیز به زودی در اختیار - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آن قرار می گیرد. علاقمندان به خرید این موبایل می توانند از میان سه آپشن رنگی مسی، مشکی و سفید یکی را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به انتخاب خود برگزینند.

اضافه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کنیم که موبایل نوکیا ۲ همراه با دستیار گوگل ارائه می گردد و آنطور که HMD گفته به همین خاطر نخستین موبایل اقتصادی بهره مند - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از این امکان لقب می گیرد.

تلفن هوشمند مورد بحث اواسط آبان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ماه با قیمت ۹۹ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - یورو به بازار اروپا عرضه می گردد.

به روزرسانی:

تصاویر و ویدیوی تبلیغاتی نوکیا 2:

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone