🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41118.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سرنوشت نامعلوم ایرتاکسی در ایران

نام تاکسی‌های هوایی ناخودآگاه انسان را به سمت و سوی فیلم‌های علمی-تخیلی می‌برد و یا ویدیوهای اخیری که ایرباس از مدل‌های مفهومی تاکسی هوایی خود در اینترنت منتشر ساخته را برای ذهن تداعی می‌کند. اما ...

نام تاکسی‌های هوایی ناخودآگاه انسان را به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سمت و سوی فیلم‌های علمی-تخیلی می‌برد و یا ویدیوهای اخیری که ایرباس از مدل‌های مفهومی تاکسی هوایی خود در اینترنت منتشر ساخته را برای ذهن تداعی می‌کند. اما همیشه هم جریان به این پیچیدگی نیست و گاها سفرهای کوتاه و سریع بین شهری نیز با تاکسی هوایی شکل می‌گیرد، امری که امروزه در استان هرمزگان فعال شده و احتمالا در مناطق دیگری نیز به زودی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - راه اندازی شود.

مردادماه سال گذشته بود که خبر راه‌اندازی تاکسی هوایی مسیرهای بندرعباس به ابوموسی و بندرعباس به جاسک با نرخ مسافرتی صد هزار تومانی در رسانه‌ها منتشر شد. البته این تاکسی هوایی تفاوت زیادی با تعریف یک تاکسی هوایی استاندارد جهانی دارد و فقط در دو خط ثابت در حال رفت و آمد است. در همان زمان زمزمه‌هایی مبنی بر احداث یک خط هوایی دیگر در شهر بجنورد به گوش می‌خورد و حال بعد از گذشت یک سال شایعات قوت گرفته و خبری پیرامون راه‌اندازی مسیر تاکسی هوایی جدیدی در کشورمان در استان‌های شمالی کشور توسط برخی رسانه‌ها درز - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شد.

ایرتاکسی یا همان تاکسی هوایی بجنورد طبق اخبار منتشر شده قرار است کار خود را با 2 فروند هواپیمای 4 نفره آغاز کند که نسبت به هواپیماهای یاک 12 نفره استان هرمزگان از ابعاد کوچکتر و سرعت بالاتری برخوردار هستند، آغاز نماید. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بنا به گفته رییس فرودگاه این شهر هواپیماهای این خط تاکسی فعلا در مرحله تشریفات گمرکی قرار دارند و تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسند.

البته این شایعات خبری پخش شده در گفتگوی دیجیاتو با «ساکنی»، مدیر روابط عمومی فرودگاه بجنورد، تا حد زیادی از هم فرو می‌پاشد:

اطلاعاتی که ما داریم اینست که این هواپیماهای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - 4 نفره برد 700 مایلی دارند و از شهر بجنورد تا کیش را می‌توانند پرواز کنند. همچنین خطوط مشخصی برای پرواز وجود ندارد و بنا به درخواست مسافرین تاکسی هوایی آنها را به مقصدشان می‌رساند. اطلاع دقیقی از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مدل هواپیماها در دسترس نیست فقط می‌دانم که از شرکت تکنام ایتالیا خریداری شده است

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

ساکنی تیم دیجیاتو را به موسسه آموزشی خلبانی «فراسپهر ایرانیان» ارجاع می‌دهد، موسسه‌ای که واقع در شهر بجنورد است و گویا بعد از منتشر شدن خبر مجوز ایرتاکسی‌ها دست به انتشار بیانیه‌ای در وبسایت رسمی خود زده که تمام ماجرا را زیر سوال می‌برد:

به اطلاع می رساند که این مرکز نیز از مجوز ایرتاکسی صادر شده بی اطلاع بوده و اینکه آیا مجوز مذکور برای شرکت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دیگری در فرودگاه بجنورد صادر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شده باشد نیز خبر موثقی بدست نیامده است.
اما آنچه که قابل ذکر باشد؛ این مرکز درصدد راه اندازی سیستم حمل ونقل هوایی ایرتاکسی در فرودگاه بجنورد می باشد اما بدلیل نبود زیرساخت‌های لازم از جمله نیروی انسانی بومی مورد نیاز در استان جهت اداره بخش فنی – مهندسی و عملیات و همچنین وجود برخی کمبودها در فرودگاه، فعلا این شرکت موضوع را تا رفع این موانع از دستور کار - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خود خارج و تنها بر امر آموزش خلبانی متمرکز می باشد.

این‌طور که به نظر می‌رسد برخلاف جوسازی رسانه‌ای فعلا خبری از تاکسی هوایی به معنای واقعی آن در ایران نخواهیم بود و تا زمانی که زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی چنین سامانه‌ای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - صورت بگیرد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مدت زمان زیادی طول خواهد کشید. مجوزهای این چنینی در ایران نیازمند به همکاری قوی بخش‌ها و سازمان‌های گوناگونی هستند که در ایران این همکاری‌های بین سازمانی بسیار زمان‌بر و عموما بی نتیجه هستند.

رویکرد بسیاری از شهرهای بزرگ اروپایی به سمت تاکسی‌های هوایی رفته به طوری که ایجاد باندهای کوچک به جای باندهای پهناور در دستور ساخت کشورهای غربی قرار گرفته است چرا که این پدیده بسیاری از مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا را ندارد و در ضمن سریع‌ترین راه سفر بین شهری تا به امروز است. شهرهای اطراف ایران مثل دوبی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فعالیت‌های خود را در زمینه ایرتاکسی به طور جدی آغاز کردند و در این زمینه با برندهای مشهوری همچون ایرباس در همکاری هستند. در کشور ما نیز با توجه به ترافیک بین شهری در جاده‌ها و همچنین آلودگی هوا در بسیاری - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از شهرها راه‌اندازی چنین سامانه‌ای بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone