🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41121.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپل به‌روزرسانی iOS 11.1 را منتشر کرد

اپل ساعاتی پیش نسخه نهایی iOS 11.1 را برای آی دیوایس ها منتشر کرد. این به‌روزرسانی در مقایسه با iOS 11 قابلیت های بزرگی را به همراه نداشته، اما در عوض 70 اموجی جدید از ...

اپل ساعاتی پیش نسخه نهایی iOS 11.1 را برای آی دیوایس ها منتشر کرد. این به‌روزرسانی در مقایسه با iOS 11 قابلیت های بزرگی را به همراه نداشته، اما در عوض 70 اموجی جدید از گروه های حیوانات، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - غذاها، جانوران افسانه ای، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - لباس و پوشاک، چهره های خندان جدید و کاراکترهای بدون جنسیت را به مجموعه اموجی های این پلتفرم اضافه کرده است.

همچنین با دریافت این به‌روزرسانی، شاهد بهینه سازی نرم افزاری و برطرف شدن بعضی باگ ها نیز خواهید بود. iOS 11.1 مجددا امکان دسترسی به اپ سوییچر از طریق - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - 3D Touch روی لبه های صفحه را هم به آی دیوایس - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ها بازگردانده، و ضمنا مشکلی که موجب مات شدن تصاویر بازگردانی شده از آی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کلاود در آلبوم People می شد را برطرف کرده است.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

اما همزمان با iOS، تمامی سیستم های عامل دیگر اپل هم با دریافت قابلیت هایی جدید به‌روزرسانی شده اند. مهم ترین به‌روزرسانی مربوط به watchOS بوده که حالا در نسخه 4.1 امکان استریم موسیقی از طریق اپل موزیک یا iCloud Music Library را برای سری سوم اپل واچ به ارمغان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می آورد. همچنین دستیار هوشمند سیری حالا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می تواند مستقیما - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از روی ساعت هوشمند آهنگ، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پلی لیست و آلبوم های مورد علاقه تان را جستجو کند.

ضمنا با دریافت watchOS 4.1 می توان داده های فعالیت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - های ورزشی را با دوچرخه های ثابت و تردمیل های پشتیبانی کننده از GymKit نیز همگام سازی کرد. همچنین امکان قطع ارتباط با شبکه های وای فای از محیط کنترل سنتر هم قابلیت دیگری است که در آخرین نسخه watchOS مشاهده خواهید کرد.

و در نهایت مک او اس High Sierra و tvOS نیز با دریافت به‌روزرسانی از سوی اپل، به ترتیب به نسخه های 10.13.1 و 11.1 ارتقاء یافته اند. High Sierra با این آپدیت ضمن دریافت اموجی های جدید، نسبت به آسیب پذیری KRACK Wi-Fi مقاوم شده و tvOS نیز با برطرف شدن بسیاری از باگ های نسخه های قبلی به سیستم عامل پایدارتری برای نسل جدید اپل تی وی تبدیل شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone