🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41128.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

انویدیا قدرت هوش مصنوعی را با تولید تصاویر ساختگی نشان می دهد [تماشا کنید]

هوش  مصنوعی در زمینه های مختلفی از پیش بینی دقیق آب هوا تا مسائل نظامی کاربرد دارد اما این بار «انویدیا»تصمیم گرفته است برای نمایش قدرت آن دست به کار جالبی بزند. این کمپانی با ...

هوش  مصنوعی در زمینه های مختلفی از پیش بینی دقیق آب هوا تا مسائل نظامی کاربرد دارد اما این بار «انویدیا»تصمیم گرفته است برای نمایش قدرت آن دست - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به کار جالبی بزند.

این کمپانی با انتشار یک مقاله و ویدئوی مربوط به آن توانایی هوش مصنوعی در تولید تصاویر ساختگی از افرادی که وجود نداشته اند، را توضیح داده است. اگرچه قبلا هم چنین تصاویری ساخته شده اند اما به اعتقاد محققان کارایی این سیستم از نمونه های مشابه بسیار بیشتر است.

در ویدئوی زیر تصاویر به‌کار رفته برای آموزش الگوریتم و خروجی‌های آن، نشان داده شده‌اند.

محققین این پروژه برای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تولید تصاویر از «شبکه عصبی عمیق مولد» (GAN) استفاده کرده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اند.GAN - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از دو شبکه مجزا تشکیل می شود که یکی از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آنها تصاویر را بر اساس داده های ورودی تولید کرده و دیگری واقعی بودن آنها - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را بررسی می - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کند.

هر بار که شبکه دوم مشکلی را در تصویر پیدا می کند، شبکه اول خروجی را بهبود بخشیده و با - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تکرار این فرایند سیستم به خودش آموزش می دهد.

با این حال این سیستم محدودیت هایی دارد، از جمله اینکه حداکثر رزولوشن تصاویر آن 1024 در 1024 پیکسل است که نسبت به استانداردهای امروزی نسبتا پایین است. علاوه بر این خروجی های آن شبیه تصاویری است که بر اساس آن آموزش داده شده است.

این سیستم علاوه بر چهره افراد، توانایی تولید تصاویر جدید از اشیاء و مناظر را نیز دارد و می توان در زمینه های گرافیک، بازی سازی و تولید فیلم از آن استفاده کرد.

اگرچه متخصصان فتوشاپ از مدت ها پیش استعدادهای خود در زمینه تولید تصاویر ساختگی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از افراد و مناظر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را نشان داده اند، اما سرعت تولید تصاویر توسط این سیستم بسیار بالاتر و دقیق تر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چیترا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
بچه ها سایت ***** لباسشویی جی پلاس K9542 شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone