🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41129.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ثبت رکورد جدید 4.59 ثانیه ای حل مکعب روبیک [تماشا کنید]

اگر تجربه بازی با مکعب های روبیک را داشته باشید، حتماً موافقید که حل آن در کمتر از چند ساعت و حتی چند دقیقه، بسیار مشکل است و شاید غیر ممکن به نظر بیاید. ولی ...

اگر تجربه بازی با مکعب های روبیک را داشته باشید، حتماً موافقید که حل آن در کمتر از چند ساعت و حتی چند دقیقه، بسیار مشکل است و شاید غیر ممکن به نظر بیاید. ولی سال هاست که رکورد شکنی حل این بازی، حول ثانیه ها می چرخد.

به تازگی یک جوان 23 ساله به نام (سِئونگ بِئوم چو) «SeungBeom Cho»، موفق شده در رویداد جهانی انجمن مکعب «ChicaGhosts 2017» در شیکاگو - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آمریکا، رکورد 4.59 ثانیه را در حل مکعب روبیک به ثبت برساند.

«چو» تا کنون مدال های متعددی از جمله 21 طلا، 21 نقره و 5 برنز در مسابقات مختلف حل مکعب های روبیک به دست آورده و رکورد قبلی این جوان باهوش، 6.54 ثانیه بوده. رکورد جهانی قبلی نیز با 4.69 ثانیه، در اختیار «فلیکس زمدگز» (Feliks Zemdegs) استرالیایی بود که تنها - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 0.05 ثانیه کند تر از «چو» موفق به حل آن شده بود.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

در سال های اخیر رکورد جهانی حل این بازی، به میزان زیادی بهبود یافته. به عنوان نمونه در سال 2003، عدد 16.7 ثانیه برای این رکورد ثبت شده بود.

لازم - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - است یادآوری کنیم که مکعب روبیک، توسط «ارنو روبیک» (Ernő Rubik)، مجسمه ساز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مجارستانی، در سال 1974 اختراع شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone