تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20584.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

جوملا ۴.۰ در راه است؛ نگاهی به ویژگی‌های جدید نسخه بتا

چند وقت پیش نسخه بتای جوملا ۴.۰ منتشر شد که بهترین نسخه این سیستم مدیریت محتوا محسوب می‌شود. در ادامه نگاهی به ویژگی‌های جدید آن خواهیم داشت. به گزارش جوملا، در این نسخه کاربران با ...

چند وقت پیش نسخه بتای جوملا ۴.۰ منتشر شد که بهترین نسخه این سیستم مدیریت محتوا محسوب می‌شود. در ادامه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان - نگاهی به ویژگی‌های جدید آن خواهیم داشت.

به گزارش جوملا، در این نسخه کاربران با روش جدیدی می‌توانند محتوای خود را تولید و مدیریت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان - کنند. در این نسخه یک پلتفرم پایدار، قابل اطمینان، امن و تجهیزات متنوع برای ساخت یک سایت در اختیار افراد قرار می‌گیرد. هنوز نسخه نهایی این سیستم مدیریت محتوا منتشر نشده، اما ویژگی‌های جدید در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان - نسخه بتای آن قرار دارند.

قابلیت‌های جدید جوملا ۴.۰

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان

جوملا می‌خواهد نسل بعدی را تبدیل به بهترین جوملا تا - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان - به امروز کند و در همین راستا، تجربه کاربری آن را - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان - بهبود می‌دهد و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان - یک سیستم قدرتمندتر در اختیار توسعه‌دهندگان قرار خواهد داد. تعدادی از قابلیت‌های اصلی جوملا ۴.۰ به شرح زیر است:

  • نصب سریع: فرایند نصب آسان‌تر، سریعتر و کاربرپسندتر از گذشته شده است.
  • رابط کاربری جدید: درک رابط کاربری - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان - بک اند و فرانت اند از نظر حسی و منطقی راحت‌تر شده است.
  • دسترسی به قالب‌ها: در این نسخه قالب‌ها در دسترس قرار دارند.
  • بازسازی مدیریت رسانه: در این نسخه رابط کاربری شفاف‌تر و منطقی‌تر شده و قابلیت ویرایش تصاویر به آن اضافه شده است.
  • گردش - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان - کار جدید: محتوای خود را با روشی پیشرفته و قابل شخصی‌سازی مدیریت خواهید کرد.
  • سرویس‌های وب: در این نسخه می‌توان محتوا را در اختیار سایت‌های دیگر قرار داد و ساخت اپلیکیشن موبایل نیز ساده‌تر شده است.
  • ویژگی‌های امنیتی: در این نسخه قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از SQL از پیش - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان - آماده شده قرار دارد که توسط آن‌ می‌توان ایمنی سایت را افزایش داد.
  • قالب HTML ایمیل: ارسال ایمیل از سایت ساده‌تر از گذشته شده است.
  • بهبود و گسترش واسط خط فرمان (CLI): ادغام با اجزای سایت بهتر شده است.
  • کد بیس قدرتمند: کد به صورت کامل پاک شده و تمام توابع نامناسب جوملا ۳ حذف شده‌اند. استفاده از فضای نام PHP، امکان ارائه کاربردهای خلاقانه‌تر از گذشته را برای توسعه دهندگان فراهم می‌کند.

همانطور که بالاتر گفتیم، در حال حاضر نسخه بتای آن منتشر شده و باید از آن در سایت‌های آزمایشی استفاده کنید. این ورژن با جدیدترین نسخه پایدار جوملا ادغام شده و شامل تمام قابلیت‌های جدید - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر صایین قلعه استان زنجان - جوملا ۴.۰ می‌شود. مانند تمام نسخه‌های بتا، توسعه‌دهنده اصلی به دنبال دریافت بازخورد از کاربران برای رفع مشکلات احتمالی در نسخه نهایی است.

جوملا می‌خواهد توسعه‌دهندگان افزونه و قالب جوملا بیش از پیش روی آن تمرکز کنند تا در زمان عرضه نسخه نهایی جوملا ۴.۰، افزونه‌ها و قالب‌ها برای آن آماده شده باشند. زمان انتشار این نسخه جدید به بازخورد توسعه‌دهندگان بستگی دارد، با این حال انتظار می‌رود تا پیش از پایان سال جاری میلادی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر روزبه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام خوبید؟ یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone