🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41133.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

انتشار اطلاعات جدید از باتری و دوربین اصلی موبایل گیمینگ ریزر

بسیاری از گیمرهای طرفدار «ریزر» برای معرفی موبایل مخصوص بازی این شرکت که قرار است در 10 آبان ماه معرفی شود، لحظه شماری می کنند. حالا تنها چند ساعت قبل از رونمایی رسمی، تصاویر و ...

بسیاری از گیمرهای طرفدار «ریزر» برای معرفی موبایل مخصوص بازی این شرکت که قرار است در 10 آبان ماه معرفی شود، لحظه شماری می کنند. حالا تنها چند ساعت قبل از رونمایی رسمی، تصاویر و برخی از مشخصات آن توسط سه وب سایت خرده فروشی در انگلیس فاش شده.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، تلفن هوشمند مذکور، از نمایشگری 5.72 اینچی بهره می برد و از محدوده رنگی وسیع (WCG) پشتیبانی می کند. همچنین - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - 8 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده.

دوربین اصلی این موبایل، دوگانه با سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی و با گشودگی دهانه لنز f1.75 و f2.6 بوده که به ترتیب از نوع واید و زوم هستند. یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیز نیرو بخش موبایل گیمینگ ریزر است.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

لازم به یادآوری است که پیش از این به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - واسطه لیست یافت شده در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بنچمارک Geekbench، برخی از اطلاعات دیگر این موبایل نیز فاش شده بود. بر این اساس، رزولشن نمایشگر 2560 در 1440 خواهد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بود و چیپست اسنپدراگون 835 به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شده.

هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این موبایل، منتشر نشده است. در هر حال برای فهمیدن سایر اطلاعات، تنها باید چند ساعت صبر نماییم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone