🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41131.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سنگاپور به شهروندان سالخورده اش کدنویسی می آموزد

با وجود آنکه که بسیاری از شهروندان سالخورده سراسر دنیا هنوز در حال هضم کردن مفهومی به نام اینترنت هستند شهروندان کهن سال سنگاپور آستین هایشان را بالا زده اند تا کدنویسی بیاموزند. در هفته ...

با وجود آنکه که بسیاری از شهروندان سالخورده سراسر دنیا هنوز در حال هضم کردن مفهومی به نام اینترنت هستند شهروندان کهن سال سنگاپور آستین هایشان را بالا زده اند تا کدنویسی بیاموزند.

در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هفته ای که گذشت کتابخانه های این کشور با یک جنبش جهانی به نام «ساعت کدنویسی» همراه شدند و پذیرای افراد بالای ۵۰ سال بودند تا به آنها کدنویسی بیاموزند. در این برنامه شرکت کنندگان و همراهانشان می توانستند در صورت تمایل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کدنویسی در محیط سوئیفت را - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - یاد بگیرند.

اضافه کنیم که خود این برنامه آموزشی نیز بخشی از طرحی بود که دولت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سنگاپور برای همگام نمودن شهورندان سالخورده خود با قطار سریع السیر تکنولوژی کلید زده است.

تاکنون ۱۸۰ کشور دنیا با جنبش ساعت کدنویسی همراه شده اند

گفتنی است جنبش موسوم به «ساعت کدنویسی» تا الان در ۱۸۰ کشور دنیا اجرا شده و در جریان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آن بالغ بر ۱۰۰ میلیون نفر آموزش دیده اند. در جریان این کلاس ها مشارکت کنندگان می توانند با استفاده از آیپد و اپ Playgrounds سوئیفت ساعتی را صرف یادگیری اصول اولیه برنامه نویسی نمایند

البته باید اضافه کنیم که شرکت کنندگان در این کلاس ها سطح بالایی از مهارت کدنویسی را دریافت نخواهند کرد و قطعا نمی توانند مانند حرفه ای های این عرصه عمل کنند اما این احتمال می رود که حضورشان در کلاس های یک ساعته علاقه مندی شان به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - این - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - عرصه را بیدار - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone