🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41130.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

به زودی می توانید استوری های اینستاگرام را دو برابر بزرگ تر ببینید

اینستاگرام این روزها با تغییرات فراوانش توانسته توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند. آن ها ابتدا قابلیت لایو دو نفره را به اپلیکیشن آوردند و سپس شاهد عرضه ابزار خلاقانه جدیدی با نام ...

اینستاگرام این روزها با تغییرات فراوانش توانسته توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند. آن ها ابتدا قابلیت لایو دو نفره را - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به اپلیکیشن آوردند و سپس شاهد عرضه ابزار خلاقانه جدیدی با نام Superzoom بودیم که کاربران به کمک آن می توانند ویدیوهای جالبی بسازند. حالا هم نوبت به بخش استوری ها رسیده است.

نزدیک به 800 میلیون کاربر روزانه از اینستاگرام استفاده می کنند

در نسخه کنونی اینستاگرام، استوری ها در بالای صفحه اصلی اپلیکیشن قرار داشته و پیش از کلیک روی هر کدام می توانید پیش نمایشی از آن ها ببینید. تغییرات جدید جایگاه این نوار را عوض نمی کند بلکه استوری ها را در قسمتی متفاوت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و با اندازه بزرگ تر نمایش می دهد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

به عبارت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دیگر، نمایش استوری ها اکنون به بالای صفحه محدود - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نشده و میان پست ها نواری متفاوت برای این قسمت در نظر گرفته شده است. استوری هایی که در اینجا نمایش داده می شوند دو برابر اندازه استوری های بالای صفحه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بوده و بنابراین کاربر می تواند راحت تر پیش نمایش - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آن ها را ببیند؛ به دو روش متفاوت استوری ها را تماشا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کنید.

همچنان مشخص نیست این قابلیت چه زمانی به عرضه جهانی می رسد اما بعضی کاربران iOS هم اکنون می توانند از آن استفاده کنند. جالب اینجاست بدانید بخش استوری اینستاگرام که یک کپی از برنامه اسنپ چت به حساب می - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آید روزانه 250 میلیون کاربر فعال دارد. ساعاتی پیش نیز اینستاگرام قابلیت جدید «استاپ موشن» را به صورت آزمایشی منتشر کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone