🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22432.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک می‌خواهد با اپلیکیشن اختصاصی گیمینگ، توییچ و یوتیوب را به چالش بکشد

توییچ و یوتیوب در میان پلتفرم‌های استریم گیم تقریبا رقیبی ندارند اما فیسبوک با ارائه یک اپ گیم در پی تغییر اوضاع است. فیسبوک علی رغم جامعه کاربری گسترده با بیش از ۲.۵ میلیارد عضو ...

توییچ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - و یوتیوب در میان پلتفرم‌های استریم گیم تقریبا رقیبی ندارند اما فیسبوک با ارائه یک اپ گیم در پی تغییر اوضاع است.

فیسبوک علی رغم جامعه کاربری گسترده با بیش از ۲.۵ میلیارد عضو فعال ماهانه، از نظر تعداد مخاطبان استریم بازی هنوز فرسنگ‌ها با توییچ و آمازون فاصله دارد. جدیدترین اقدام این شرکت برای به چالش کشیدن این دو پلتفرم معرفی یک اپ گیمینگ است که امکان بازی، استریم و دسترسی به گروه‌های گیم را به کاربران می‌دهد.

اپلیکیشن بازی محور Facebook Gaming که امروز برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر می‌شود، ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه فیسبوک را هدف گرفته - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - که با محتوای بازی این شبکه اجتماعی تعامل دارند.

فیسبوک: سرمایه‌گذاری روی گیم برای ما به اولویت تبدیل شده

تمرکز اصلی اپ روی استریمرها و مخاطبان آنها خواهد بود و به لطف قابلیت Go Live استریم بازی‌های موبایل - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - از همیشه ساده‌تر خواهد شد. علاوه بر این امکان اجرای بازی‌های فیسبوک نظیر Words with Friends و Uno از طریق اپلیکیشن نیز فراهم شده است.

یکی دیگر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - از قابلیت‌های اپلیکیشن امکان دسترسی به گروه‌ها و انجمن‌های - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - گیمینگ برای گفتگو - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - و بحث درباره بازی‌های مختلف است. این اپ قرار بود ۲ ماه دیگر منتشر شود اما به خاطر قرنطینه گسترده ناشی از شیوع ویروس کرونا فیسبوک امروز نسخه اندروید اپ را منتشر خواهد کرد. این شرکت تاکید کرده که به محض پذیرش نسخه iOS توسط اپل، کاربران آیفون هم به آن - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - دسترسی پیدا خواهند کرد.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان

فیسبوک از چندین سال قبل با سرمایه گذاری در حوزه بازی به دنبال ایجاد جامعه استریم گسترده بوده است. «Fidji Simo»، - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - مدیر اپ مورد بحث در گفتگو با نیویورک تایمز به این نکته - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - اشاره کرده:

«سرمایه گذاری - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - در بازی به صورت کلی برای ما به یک اولویت تبدیل شده چرا که گیم از نظر ما شکلی از سرگرمی است - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - که بین افراد ارتباط برقرار می کند. ماهیت این سرگرمی هم نه تنها منفعل نیست بلکه تعاملی بوده و مردم را گرد هم می‌آورد.»

سرمایه گذاری های اخیر این شرکت بی نتیجه نبوده و بر اساس گزارش «StreamElements» میزان تماشای استریم‌های Facebook Gaming بین سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ شاهد رشد ۲۱۰ درصدی بوده است.

این اپلیکیشن در زمان انتشار حاوی تبلیغات نیست و در عوض به کاربران - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - اجازه می - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کرمانشاه استان کردستان - دهد به استریمرهای مورد علاقه خود کمک مالی کنند. فیسبوک درصدی از این کمک‌ها را به عنوان کارمزد برای خود برمی‌دارد و در ماه‌های آینده نیز استراتژی های درآمدزایی دیگر را معرفی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone