🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22430.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تغییر نام استارتاپ «ایران رنتر» به «لندو»؛ آغازی برای تغییرات بزرگ‌تر

ایران رنتر که چندی پیش خبر از ری‌برندینگ خود داده بود، اکنون اعلام می‌کند که نامش را به «لندو» تغییر داده و این عوض شدن هویت برای ادامه راه و مسیر کاری مجموعه آنها صورت ...

ایران رنتر که چندی پیش خبر از ری‌برندینگ خود داده بود، اکنون اعلام می‌کند که نامش را به «لندو» تغییر داده و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - این عوض شدن هویت برای ادامه راه و مسیر کاری مجموعه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - آنها صورت گرفته است.

به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - گفته «امیر حق رنجبر»، مدیرعامل لندو، سایت ایران رنتر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - ۵ سال پیش با ایده اجاره وسایل مختلف شروع به کار کرد و در این سال‌ها بیزینس مدل آن‌ها تفاوت‌های بسیاری داشته‌ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - و اسم - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - اولیه‌ای که برای این پلتفرم انتخاب شده بود با بیزینس مدل آینده این شرکت همخوانی ندارد:

«ما در واقع با اجاره وسایل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - شروع به کار کردیم و سپس اجاره با امکان مالکیت را داشتیم و بعد از آن فروش اقساطی کالای خودمان. در نهایت به ارائه کارت اعتباری رسیدیم و هم‌اکنون هم که بیزینس مدل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - جدید خود را در حوزه Lend Tech داریم. از همین رو تصمیم گرفتیم ری‌برندینگ را انجام دهیم تا تطابق اسم - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - ما و کارمان با هم شکل بگیرد؛ همچنین می‌خواهیم - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - ماموریت اصلی و هویت برند - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - خود را نشان مخاطبین دهیم.»

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران

حق رنجبر با اشاره - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - به جذب سرمایه‌ای که از طریق ارتباط فردا داشتند به دیجیاتو می‌گوید بجز این سرمایه‌گذاری در بخش‌های دیگری نیز از این مجموعه کمک گرفته‌اند تا بتوانند به رشد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - ایران رنتر ادامه دهند. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - رنجبر شرکت ارتباط فردا را شریک تجاری خود می‌داند و تاکید دارد که جذب سرمایه از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - طریق آنها به رشد بیزینس‌شان کمک خواهد کرد: - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - «هرچند ما همیشه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - سعی کردیم به نقدینگی خود شرکت متکی باشیم و مدل کاری ما با سرمایه‌گذار اینست که یک ریال از تمام سرمایه‌های جذب شده در هزینه‌های جاری خود به کار نمی‌برد و فقط صرف رشد و توسعه محصول می‌شود.»

مدیرعامل لندو در پاسخ به این سوال که با توجه به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - کاهش قدرت خرید مردم آیا می‌توان امید داشت که کسب‌وکارهای آنلاین حوزه Lend Tech بتوانند پررنگ‌تر در زندگی مردم - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - ظاهر شوند به دیجیاتو می‌گوید: «در شرایط رکودی و تورمی چند اتفاق ممکن است بیفتد. باید تقاضا تحریک شود و استارتاپ‌های این حوزه می‌توانند این مهم را به وجود بیاورند، همین الان هم در اقشار متوسط این موضوع را در مجموعه خودمان می‌بینیم. اگر دولت و حاکمیت در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - کار کسب‌وکارها سنگ‌اندازی نکند می‌توان با کمک همین تیم‌ها فضا را بهتر کرد.»

حق رنجبر باور دارد اینکه عده‌ای می‌گویند فروش آنلاین بیشتر شده گزاره صحیحی است ولی از آنسو تصریح می‌کند که فروش آنلاین اقلام ضروری و مصرفی افزایش پیدا کرده و فروش محصولات پرفروش دیگری همچون وسایل الکترونیکی و لوازم خانگی به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - شدت کاهش پیدا کرده است: «در همین بخش‌ها است که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - فراهم کردن فروش اقساطی این وسایل توسط لندو و سایر تیم‌ها می‌تواند کمک آفرین باشد.»

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران

او در پاسخ به این پرسش که آیا در شرایط کنونی پرداخت اقساط مشتریان خود را به تعویق انداخته‌اند یا خیر به دیجیاتو خبر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - می‌دهد که آنها در این ایام - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - شیوع کرونا چنین کاری را انجام داده‌اند: «سعی کردیم با مشتریانی که شغلشان آسیب دیده منعطف باشیم و آنها را در صورت دیرکرد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - جریمه نکنیم و مهلتی به آنها بدهیم. هرچند در دوره جدید کاری‌مان سعی می‌کنیم شرایط اقساطی را برای مشاغلی بیافرینیم که بدانیم شعلشان زیاد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - در معرض آسیب در این شرایط نیست.»

حق رنجبر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران - تاکید دارد که آنها هنوز رقیب آنچنانی در مارکت ایران ندارند و می‌گوید که اگر تیم‌های مختلفی برای رشد و اعتلای حوزه Lend Tech روی کار بیایند و از هم کپی‌کاری نکنند و خلاقیت به خرج دهند، آنها از داشتن رقیب در بازار احساس خوبی خواهند داشت.

لندو هم‌اکنون با پانصد فروشگاه اینترنتی قرارداد دارد و این سایت‌ها محصولات خود را به مشتریان این پلتفرم به صورت اقساطی می‌فروشند.

- تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نکا استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone