🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41734.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپل ورود اپلیکیشن های گمراه کننده به اپ استور را ممنوع می کند

اپل به تازگی راهنمای ارزیابی و بازبینی اپلیکیشن ها برای توسعه دهندگان را به روز رسانی کرده تا اپ استور را از برنامه های اضافه و گمراه کننده خالی نماید. این اقدام، دانلود برخی از ...

اپل به تازگی راهنمای ارزیابی و بازبینی اپلیکیشن ها برای توسعه دهندگان را به روز - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - رسانی کرده تا اپ استور را از برنامه های اضافه و گمراه کننده خالی نماید. این اقدام، دانلود برخی از اپلیکیشن های قدیمی را نیز ناممکن خواهد ساخت.

اپ استور - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پیش از این هم سیاست هایی را علیه چنین اپلیکیشن های گمراه کننده در بر داشت، اما آپدیت جدید این موضوع را آشکار تر می سازد. به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گزارش 9to5Mac برنامه هایی که محتوا یا خدمات خاصی را تبلیغ می کنند اما آنها را ارائه نمی دهند، مشمول رویکرد جدید خواهند شد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

یکی از این موارد، برنامه های آنتی ویروس جعلی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هستند که هیچ کار خاصی انجام نمی دهند و فقط به مصرف منابع سیستمی و جمع آوری اطلاعات می پردازند. اپل چندین نمونه از این برنامه ها را حذف کرده، اما طبق راهکارهای جدید، اپلیکیشن های مشابه دیگر توانایی راه یابی به اپ استور - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را هم نخواهند داشت.

کاربران زیر 13 سال باید به روشی غیر از Face ID هم دسترسی داشته باشند

علاوه بر این، راهنمای جدید بندهایی را در مورد ARKit و Face ID - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نیز در بر دارد. اپل می خواهد اپلیکیشن های مبتنی بر پلتفرم واقعیت افزوده ARKit در اپ استور، تجربه ای غنی و یکپارچه را به همراه داشته باشد و صرفاً به موارد ساده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - محدود نشود. در مورد Face ID هم اپل اعلام کرده برای افراد کمتر از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 13 - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سال، اپلیکیشن ها باید روش احراز هویت دیگری به جز تشخیص چهره را نیز پیشنهاد دهند.

یکی دیگر از قابلیت های اپ استور، امکان اهدای وجه به فرد دیگر بدون استفاده از پرداخت های درون برنامه ای است. در این روش تمام مبلغ به دریافت کننده می رسد، در حالی که پیش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از این 30 درصد کل مبلغ پرداختی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در اختیار اپل قرار می گرفت.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

از جمله بندهای جدید اپ استور، می - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - توان به منع - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اکید اپلیکیشن هایی که قاچاق انسان و/یا سوء استفاده از کودکان را تسهیل می کنند، اشاره کرد. البته این موارد قبلاً هم غیر قانونی بودند، اما اکنون با صراحت بیشتری در مورد آنها صحبت شده است.

شاید به این مطالب هم علاقه مند باشید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone