🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41736.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی میت 10 به سریع ترین مودم LTE جهان مجهز شده است

چیپست کایرین 970 هوآوی نخستین چیپ مجتمع در جهان است که از سرعت دانلود Cat. 18 و سرعت آپلود Cat. 13 پشتیبانی می کند. بدین ترتیب، این چیپست می تواند در شبکه LTE به سرعت ...

چیپست کایرین 970 هوآوی نخستین چیپ مجتمع در جهان است که از سرعت دانلود Cat. 18 و سرعت آپلود Cat. 13 پشتیبانی می کند. بدین ترتیب، این چیپست می تواند در شبکه LTE به سرعت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دانلود 1.2 گیگابیت بر ثانیه برسد.

این موضوع توسط شرکت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آلمانی Rohde & Schwarz که - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تجهیزات تست و ارزیابی آنتن های موبایل را می سازد نیز - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تأیید شده است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

هوآوی و R&S برای دستیابی به این سرعت از روشی مرسوم در شبکه های مخابراتی امروزی استفاده کردند که فناوری های 4x4 MIMO و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 256QAM را شامل می شود. در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - رویکرد نخست، چندین مسیر داده بین شبکه و موبایل برقرار شده و سرعت دریافت داده را بالا می برد. روش 256QAM هم تعداد بیت های ارسالی در هر گام را افزایش می - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دهد.

با این حساب، کایرین 970 که در فبلت پرچمدار هوآوی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - یعنی «میت 10» به کار خواهد رفت، یک گام از قوی ترین چیپست کوالکام جلوتر خواهد بود. همان طور که می دانید اسنپدراگون 835 - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با قرار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گرفتن در رده Cat. 16 به حداکثر سرعت دانلود 1 گیگابیت بر ثانیه می رسد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

البته چندی پیش سامسونگ نسخه ارتقاء یافته چیپست اگزینوس 8895 را با سرعت دانلود 1.2 گیگابیت بر ثانیه در شبکه LTE معرفی کرد، اما از آنجا که این محصول در گلکسی نوت 8 استفاده نشد، بنابراین میت 10 نخستین موبایل مجهز به این فناوری محسوب می شود.

گفتنیست علاوه بر این مودم پر سرعت، چیپست کایرین 970 به یک پردازنده اختصاصی برای عملیات هوش - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مصنوعی نیز مجهز شده که قطعاً کاربردهای زیادی را در عصر AI - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بر عهده خواهد داشت. هوآوی میت 10 در تاریخ 16 اکتبر برابر با 24 مهر ماه به صورت رسمی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - معرفی می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone