🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18274.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آنر V40 5G احتمالا با پشتیبانی از سرویس و اپ‌های گوگل عرضه می‌شود

براساس گزارش‌ جدید منتشر شده از سوی یک وب‌سایت روسی، آنر V40 5G در تاریخ ۳ بهمن‌ماه با پشتیبانی از سرویس‌ها و اپ‌های گوگل رونمایی می‌شود. وب‌سایت روسی «Lenta RU» از رونمایی اولین گوشی هوشمند ...

براساس گزارش‌ جدید منتشر شده از سوی یک وب‌سایت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بیجار استان کردستان - روسی، آنر V40 5G در تاریخ ۳ بهمن‌ماه با پشتیبانی از سرویس‌ها و اپ‌های گوگل رونمایی می‌شود.

وب‌سایت روسی «Lenta RU» از رونمایی اولین گوشی هوشمند آنر پس از جدایی از هواوی با پشتیبانی از سرویس و خدمات گوگل خبر داد. براساس - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بیجار استان کردستان - شایعه‌های منتشر شده از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بیجار استان کردستان - سوی منابع آگاه این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر ۶.۷۲ اینچی OLED با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز و چیپست دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس مدیاتک خواهد بود.

به نظر می‌رسد پنل پشتی آنر V40 5G نیز مجهز به چهار دوربین - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بیجار استان کردستان - شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور RYYB سونی IMX700 باشد. این احتمال وجود دارد که گوشی‌های سری آنر V40 دارای حداقل یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی باشند. هفته - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بیجار استان کردستان - گذشته پوستر این دستگاه به اشتراک گذاشته شد که گوشی هوشمند جدید را - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بیجار استان کردستان - با بهره مندی از دوربین سلفی دوگانه در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بیجار استان کردستان - حفره - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بیجار استان کردستان - بیضی شکل روی نمایشگر نشان می داد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بیجار استان کردستان

همچنین براساس اطلاعاتی که تاکنون در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده، احتمالا موبایل جدید آنر با شارژر بی‌سیم ۵۵ وات و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بیجار استان کردستان - شارژر سیمی ۶۶ وات در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

پس از جدایی آنر از هواوی، این نخستین گوشی هوشمند آنر خواهد بود که از زمان قرار گرفتن غول فناوری چینی در لیست سیاه تجاری ایالات متحده، با خدمات و سرویس‌های گوگل به بازار عرضه می‌شود. پیشتر گفته شده بود که آنر V40 5G قرار است ۲۹ دی‌ماه معرفی شود؛‌ اما آنر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بیجار استان کردستان - تاریخ رونمایی را به تعویق انداخت و همانطور - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بیجار استان کردستان - که گفته شد قرار است روز جمعه ۳ بهمن ماه آنر از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کند. البته آنر قول داده که فروش آنر V40 5G روز جمعه از ساعت ۱۲ ظهر به وقت محلی، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بیجار استان کردستان - آغاز شود.

وب‌سایت روسی ادعا می‌کند یکی از دلایل به تعویق افتادن تاریخ رویداد رونمایی به عرضه دستگاه با سرویس و خدمات گوگل مربوط می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone