🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30722.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هر آنچه باید در مورد استیکرهای واتساپ بدانید

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار امکان استفاده از استیکر در چت‌های واتس اپ میسر شد. به همین خاطر در این متن به سراغ این موضوع می‌رویم و به هر چیزی که باید در مورد استیکرهای ...

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار امکان استفاده از استیکر در چت‌های واتس - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - اپ میسر شد. به همین خاطر در این متن به سراغ این موضوع می‌رویم و به هر چیزی که باید در مورد استیکرهای واتس اپ بدانید اشاره خواهیم کرد.

برای ارسال استیکر فقط کافیست - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - آیکون اموجی را بفشارید. با باز شدن صفحه مربوط به اموجی‌ها،‌ می‌توانید در پایین صفحه آیکون استیکرها را ببینید که با فشردن آن می‌توانید به کلکسیون استیکرهایتان دست پیدا کنید. آن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - وقت فقط کافیست استیکر مورد نظرتان را لمس کنید تا ظرف چند ثانیه در صفحه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - چت ظاهر شود.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان

دیدن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - استیکرهای پرکاربرد

همانند اموجی‌ها، استیکرهای پر کاربرد نیز بخش خودشان را دارند. اگر وارد پنل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - استیکرهای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - واتس اپ شوید، آیکون ساعت شکلی را خواهید دید که با فشردن آن استیکرهای پرکاربردتان در اختیارتان قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، بخشی هم برای استیکرهای مورد علاقه در نظر گرفته شده تا کاربر بتواند کلکسیونی از استیکرهایی که بیشتر از همه دوستشان دارد داشته باشد. برای فرستادن یک استیکر به بخش مورد علاقه‌ها می‌بایست - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - برای چند ثانیه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - دستتان را روی استیکر مورد نظرتان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - نگه دارید و سپس در منوی باز شده گزینه Add to Favorites را انتخاب کنید.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان

گروهی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - ارسال کردن استیکر

یکی از ویژگی‌های جالب استیکرهای واتس - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - اپ این است که می‌توانید به صورت گروهی استیکر ارسال کنید. جالب‌تر اینکه این کار کاملا به صورت خودکار صورت می‌گیرد و نیازی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - نیست که شما کار عجیب و غریبی انجام دهید.

به طور کلی اگر پشت سر هم به ارسال چند استیکر مختلف بپردازید، واتس اپ بعد از اینکه صفحه چت بسته شد به صورت کاملا خودکار استیکرها را کنار هم قرار می‌دهد و در فضا صرفه جویی می‌کند. آن وقت به محض اینکه دوباره آن صفحه چت را باز کنید می‌بینید که استیکرها به شکل زیر در میان چت‌هایتان جا گرفته‌اند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان

اضافه کردن استیکرهای جدید

برای پیدا کردن استیکر‌های جدید مسیر سختی پیش رویتان نیست. فقط همانطور که پیش‌تر توضیح دادم به سراغ بخش مربوط به استیکرها بروید و از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - طریق آن آیکون «به‌علاوه» را بفشارید.

با این کار لیست بلند بالایی از تمام استیکرهای واتس اپ در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید به راحتی آن‌ها را دانلود و ذخیره کنید. علاوه بر این اگر یکی از مخاطبین برایتان استیکری ارسال کرد که برایتان جالب بود می‌توانید با یک تپ ساده، آن را به جمع استیکرهای خود اضافه کنید.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان

مشاهده، مرتب و پاک کردن استیکرهای ذخیره شده

به طور کلی تمام - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - استیکرهای ذخیره شده را می‌توانید در تب My Stickers پیدا کنید. برای دسترسی به این تب ابتدا می‌بایست وارد پنل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - استیکرها شوید و پس از فشردن آیکون «به‌علاوه» به سراغ تب My Stickers بروید.

در این تب تمام استیکرهای ذخیره شده قابل مشاهده هستند و می‌توانید خیلی راحت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - با فشردن آیکون - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان - «خطوط افقی» ترتیب آن‌ها را مشخص کنید. همچنین با فشردن آیکون سطل آشغال نیز می‌شود هر استیکری که دیگر به آن احتیاج نیست را از لیست استیکرها حذف کرد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر هیدج استان زنجان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone