🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39380.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

موج فیلترینگ به پلتفرم‌های استخدامی آنلاین رسید

مجموعه وزارت ارتباطات دولت دوازدهم از حمایت استارتاپ‌ها و ایجاد اشتغال برای جوانان به عنوان یکی از اصلی‌ترین اهداف خود نام می‌برد. استارتاپ‌هایی که خودشان در این بین باعث ایجاد شغل می‌شوند کم نیستند و ...

مجموعه وزارت ارتباطات دولت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دوازدهم از حمایت استارتاپ‌ها و ایجاد اشتغال برای جوانان به عنوان یکی از اصلی‌ترین اهداف خود نام - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می‌برد. استارتاپ‌هایی که خودشان در این بین باعث ایجاد شغل می‌شوند کم نیستند و به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - منبع مناسبی برای کارجویان و کارفرمایان تبدیل شده اند. این در حالی است که امروز بدون هشدار قبلی چندین وبسایت مطرح این حوزه از جمله جابینجا، جاب ویژن و... دچار فیلترینگ شده‌اند و تا لحظه نوشتن این خبر، علت دقیق این امر مشخص نیست.

کاریابی‌‌های مجازی از کارجوها هزینه دریافت می‌کنند - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و پلتفرهم‌های استخدامی این کار را بدون واسطه انجام می‌دهند

چندی پیش رئیس کانون کاریابی های کشور، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - «بابک هاشمی پور» از غیرقانونی بودن کاریابی‌های آنلاین در کشور گفته بود و خبر داده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بود 95 درصد از سایت‌های کاریابی آنلاین غیرمجاز هستند. به نظر می‌رسید منظور هاشمی بیشتر به کانال‌های تلگرامی قارچ گونه‌ای باشد که در زمینه استخدام شروع به فعالیت کرده بودند و بیانیه این سازمان نیز در همان روزها (شهریورماه امسال) به این شرح منتشر شد:

«به استناد ماده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ۲ و بند ج ماده ۱۱ آئین نامه اجرایی قانون مجازات اشتغال به حرفه کاریابی و مشاوره - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شغلی بدون داشتن پروانه کار، در راستای مقابله با گسترش مراکز - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کاریابی غیرمجاز در فضای مجازی، و تمهیدات انجام گرفته در این راستا از سوی وزارت متبوع، از کلیه انجمن ها و نمایندگان کانون درخواست می گردد تا در اسرع وقت، اطلاعات و مستندات کامل کلیه سایت ها، کانالها و گروه های فعال در شبکه مجازی را به صورت کتبی به ایمیل کانون ارسال فرمائید.»

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

شرکت‌ها و برندهای بزرگی با دو سامانه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - جابینجا و جاب ویژن همکاری می‌کنند

برخی از سامانه های فیلتر شده مثل جاب ویژن چندین سال نمایشگاه های کار خود را در دانشگاه های معتبر کشور همچون دانشگاه شریف برگزار کرده و یا وبسایت جابینجا با ده ها هزار شرکت دولتی، خصوصی و نیمه خصوصی بزرگ همچون دیجی‌کالا، اسنپ، علی بابا، زرماکارون، محصولات بهروز، همکاران سیستم، بانک خاورمیانه و بیمه ایران و... همکاری کرده است. این کارنامه کاری نشان از اعتماد بسیاری شرکت ها به این دو سامانه دارد و فیلترینگ آنها، واکنش برخی از مدیران این - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شرکت ها را نیز در پی داشته است.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی
توییت سجاد بهجتی، مدیر بازاریابی محتوای هولدینگ سرآوا (سرمایه‌گذار شرکت‌هایی چون بازار، دیجی کالا و آواتک و...) تلخندی به ماجرای - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فیلترینگ پلتفرم‌های استخدامی است

«محمدرضا - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خانی»، مدیرعامل جابینجا - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پیش تر در گفتگو با دیجیاتو از تفاوت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فاحش بین ماهیت کار خودشان و کاریابی‌های مجازی که هاشمی پور به آنها اشاره داشت گفته بود و کاریابی آنلاین را جایی تعریف کرده بود که در ازای دریافت مبلغی پول (به شیوه‌های مختلف) برای فرد شغل - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مناسبش را پیدا می‌کند. او با توجه به رایگان بودن تمام خدمات جابینجا برای کاربران کارجو در این سامانه، اساسا این سایت را با موارد دیگری که نام کاریابی آنلاین را یدک - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می‌کشند متمایز می‌دانست.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

 

از آن سو بنا به گفته - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سایت وزارت کار تنها لیست موجود در سامانه رسمی این وزارتخانه مربوط به کاریابی‌های مجاز آنلاین می‌شود که در تصویر زیر موارد موجود در سایت  وزارتخانه را مشاهده می‌کنید. با این وجود با توجه به ماهیت و تعریف کاریابی مجازی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که به آن اشاره شد، به نظر می رسد نبودن اسامی دو سامانه جابینجا و جاب ویژن در این لیست امری طبیعی باشد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی
لیست اسامی کاریابی‌های مجازی قانونی در وبسایت وزارت کار

با تمام این تفاسیر، هنوز دلیل فیلترینگ این سامانه ها به درستی مشخص نیست و تنها مورد مسلم تا به اینجا عدم اطلاع رسانی دقیق و درست به مدیران این سامانه ها و ندادن هشدار قبلی به آنها بوده است. به نظر می رسد دولت قصد سروسامان دادن به سایت های کاریابی آنلاین و پلتفرم های استخدامی را دارد اما در انجام آن - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کمی نامنظمی دیده می شود. شایان ذکر است که مدیران هر دو مجموعه در گفتگو با دیجیاتو خبر از پیگیری قانونی و مبهم بودن ماجرا برای خودشان تا به اینجا گفته‌اند و ارائه اخبار تکمیلی را به ساعات آینده موکول کرده‌اند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی
سامانه جاب ویژن فعلا در چند ISP محدود فیلتر شده است
- تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone