تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24116.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری اپل در هند؛ مقدمه ای برای خروج از چین

اپل ظاهرا در شرف سرمایه گذاری سرسام آوری در هند است که شایعات مربوط به انتقال واحدهای تولیدی این شرکت به خارج از چین را تقویت می کند. نشریه هندی «تایمز او ایندیا» به نقل ...

اپل ظاهرا در شرف سرمایه گذاری سرسام آوری در هند است - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان - که شایعات مربوط به انتقال واحدهای تولیدی این شرکت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان - به خارج از چین را تقویت می کند.

نشریه هندی «تایمز او ایندیا» به نقل از منابع - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان - آگاه مدعی شده کمپانی کوپرتینویی و شرکایش یک میلیارد دلار در هند سرمایه گذاری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان - می کنند. بخش اصلی این بودجه هنگفت نه از طرف اپل بلکه از طریق شرکایش تامین خواهد شد، برای مثال فاکسکان با تقویت کارخانه خود در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان - «چنای» توان این مرکز در تولید محصولات برای بازارهای جهانی را تقویت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش اپل همزمان با آزمایش کیفیت محصولات تولید شده در هند سرگرم مذاکره با دولت این کشور برای برخوردار شدن از مشوق های صادراتی و تسهیل چالش های تولید است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان

پیمانکاران اپل از حدود دو ماه قبل صادرات آیفون به بازار اروپا را شروع کرده اند که گام مهمی برای تنوع بخشیدن به زنجیره تامین جهانی اپل به شمار می رود. این گوشی ها ظاهرا در کمپانی واقع در«بنگلور» تولید شده که اداره آن در دست کمپانی «ویسترون» قرار دارد. ویسترون که تولید آیفون های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان - SE و 6S را برای بازار داخلی را بر عهده داشت، اواخر سال گذشته به سرمایه گذاری ۳۴۰ میلیون دلاری در واحدهای هندی خود چراغ سبز نشان داد.

استراتژی اپل در این شبه قاره با پشتیبانی و حمایت مقامات دولتی همراه شده است. «راوی شانکار پارساد»، وزیر فناوری اطلاعات هند در این باره گفته است:

اپل تولید آیفون و قطعات آن در داخل و صادرات آن به کشورهای دیگر را کلید زده است. این کمپانی یکی از اجزای داستان موفقیت هند است.

خبرهای مربوط به سرمایه گذاری در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان - هند در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان - حالی مطرح شده که اپل برای واردات کالاهای تولید چین به آمریکا باید تعرفه هایی اضافه پرداخت کند. با این حال هند هم از نیروی کارگر ارزان بهره می‌برد، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سیاهکل استان گیلان - و به همین خاطر مکان مناسبی برای جایگزینی چین به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone