🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39381.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

احتمال تولید موبایل هایی با بدنه خود ترمیم در آینده

با توسعه فناوری های مانند شارژ بی سیم کمپانی ها مجبور به استفاده بیشتر از شیشه در محصولات خود شده اند. علی رغم اینکه ترکیب شیشه و فلز ظاهری زیبا را به اسمات فون ها بخشیده ...

با توسعه فناوری های مانند شارژ بی سیم کمپانی ها مجبور به استفاده بیشتر از شیشه در محصولات خود شده اند. علی رغم اینکه ترکیب شیشه و فلز ظاهری - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - زیبا را به اسمات فون ها - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بخشیده اما مقاومت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آنها در برابر سقوط و ضربه را کاهش داده تا جایی که جدیدترین پرچمدار اپل که یکی از گرانبهاترین موبایل های موجود در بازار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - است عملا مقاومتی در برابر سقوط ندارد.

محققان کره ای «انستیتوی فناوری شیمیایی» با توجه به این مشکل ماده ای به نام «الاستومتر» را توسعه داده اند که می تواند صدمات وارد شده به خود را در 30 دقیقه بازسازی کند و در نتیجه گامی مهم در زمینه توسعه گجت های مقاوم در برابر ضربه به نظر می رسد.تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربیالاستومتر توانایی ترمیم خود در دمای اتاق را داشته و مقاومت آن در برابر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی -  پارگی بر اثر کشش، دو برابر بالاترین مقاومت کششی در میان مواد موجود است.

در این پروژه که با هدف ایجاد خاصیت خود ترمیمی در مواد با مقاومت کششی بالا صورت گرفته، ترکیبات گوگرد را به پلی‌اورتان ترموپلاستیک (Thermoplastic - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - PolyUrethane) اضافه کرده و واکنش تجزیه مضاعف را در دمای اتاق روی آن صورت داده اند.

در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مرحله بعد مواد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دیگری نیز برای تسهیل خاصیت خود ترمیمی و کاهش بخش های سخت به ترکیب اضافه کرده اند.

ماده حاصل پس از گذشت دو ساعت از آزمایش 80 درصد از مقاومت کششی ماده اولیه را بازیابی کرده و پس از شش ساعت این مقاومت به حداکثر میزان خود رسیده است.

محققان کره ای مدعی شده اند که در آزمایشات صورت گرفته تمامی ترک های موجود در لایه بیرونی الاستومتر در 30 دقیقه ترمیم شده است.

بر اساس گزارش این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تیم می توان از الاستومتر برای ایجاد لایه محافظ روی خودروها و دستگاه هایی از قبیل موبایل و تبلت استفاده کرد، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هرچند پیاده سازی آن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مستلزم تحقیقات بیشتر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone