🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33543.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

چیپست میان رده هلیو P70 مدیاتک معرفی شد

چیپست های مدیاتک شاید در اغلب پرچمداران اندرویدی عرضه شده به نیم کره غربی دنیا حضور نداشته باشند با این حال اما وقتی نوبت به موبایل های میان رده و اقتصادی می رسد این شرکت ...

چیپست های مدیاتک - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - شاید در اغلب پرچمداران اندرویدی عرضه شده به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - نیم کره غربی دنیا حضور نداشته باشند با این حال اما وقتی نوبت به موبایل های میان رده و اقتصادی می رسد این شرکت دوشادوش رقیب اصلی خود یعنی کوالکام حرکت می کند و در بازار کشورهایی نظیر چین و هند توانسته جای پایی برای خود محکم - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - نماید.

در همین راستا مدیاتک دقایقی پیش از چیپست P70 رونمایی کرد که با تکیه بر «موفقیت جهانی چیپست P60» ساخته شده؛ همان سیستم روی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - چیپی که توان پردازشی موبایل هایی نظیر نوکیا - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - ۵.۱ پلاس، اوپو F9 و F9 Pro را تامین می کند.

رقیب فعلی این چیپست نیز اسنپدراگون ۶۷۵ است که روز گذشته معرفی شد و باید بگوییم که محصول مدیاتک به خاطر پشتیبانی از هوش مصنوعی و همچنین قابلیت هایش برای اجرای نرم و بدون خلل بازی ها و همچنین برخی توانمندی ها در زمینه عکاسی، گام به گام رقیب آمریکایی خود یعنی اسنپدراگون ۶۷۵ پیش می رود.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران

شرکت های تولید کننده موبایل قادر خواهند بود که از هلیو P70 در محصولاتی با دوربین های تا ۳۲ مگاپیکسل و همچنین گوشی های مجهز به آرایه دوربین های دوگانه با ترکیب حسگرهای ۲۴ و ۱۶ مگاپیکسلی استفاده نمایند.

این سیستم روی چیپ که برمبنای معماری ۱۲ نانومتری FinFET شرکت TSMC - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - ساخته شده انرژی را به بهترین شکل ممکن مصرف می کند تا توازنی منطقی میان عملکرد بالا و بهره وری انرژی آن - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - پدید آید.

هلیو P70 دارای هشت هسته پرازشی با ترکیب کورتکس A73 با سرعت کلاک ۲.۱ گیگاهرتز (که عملکرد دستگاه را تضمین می کنند و افزایش سرعت ۱۳ درصدی را نسبت به نسل قبل برایش به ارمغان می آورند) و همچنین A53 است که مصرف انرژی کمتر را برای آن ممکن - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - خواهد کرد. واحد پردازش گرافیکی این سیستم روی چیپ نیز Mali-G72 - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - MP3 است که بیشینه فرکانسی برابر با ۹۰۰ مگاهرتز دارد و تجربه گیمینگ خوبی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. علاوه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - بر اینها یک واحد پردازش - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - هوش مصنوعی چند هسته ای نیز با چیپست هلیو P70 یکپارچه سازی شده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر کلاردشت استان مازندران - که کلاک هسته ای تا ۵۲۵ مگاهرتز دارد و در نتیجه توان آن در زمینه هوش مصنوعی تا ۳۰ درصد بهتر از نسل پیشین خواهد بود.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که مدیاتک کلیه استانداردهای ارتباطی جدید را هم برای این چیپست در نظر گرفته تا هم شرکای تولید کننده موبایلش راضی باشند و هم کاربران نهایی.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone