🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31758.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

میان رده های سامسونگ گلکسی A50 و گلکسی A30 معرفی شدند

دقایقی پیش سامسونگ از تازه ترین اعضای خانواده گلکسی A خود در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی کرد؛ گلکسی A30 و گلکسی A50 نخستین تلفن های هوشمند سامسونگ هستند که به نمایشگرهای اینفینیتی یو مجهز ...

دقایقی پیش سامسونگ از تازه ترین اعضای خانواده گلکسی A خود در کنگره جهانی موبایل - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - بارسلون رونمایی کرد؛ گلکسی A30 و گلکسی A50 نخستین تلفن های هوشمند سامسونگ هستند که به نمایشگرهای اینفینیتی یو مجهز می شوند و سامسونگ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - گلکسی A50 عنوان نخستین گوشی میان رده دنیا را به خود اختصاص داده که به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر مجهز شده است. هر دو گوشی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - میان رده سامسونگ به دوربین های اصلی فوق عریض مجهز هستند.

گلکسی A50 سامسونگ نخستین گوشی میان رده دنیاست که به حسگر اثرانگشت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - یکپارچه با نمایشگر مجهز شده

سامسونگ گلکسی A50 همانطور که از روی نامش میتوان حدس زد نسبت به مدل A30 پیشرفته تر است؛ این گوشی به یک نمایشگر سوپر امولد اینفینیتی یو (این نمایشگرها دارای بریدگی قطره ای شکل هستند) با ابعاد ۶.۴ اینچ مجهز شده است که حسگر اثرانگشت نیز زیر آن قرار گرفته است. سامسونگ گلکسی A50 همچنین دارای آرایه دوربین اصلی سه گانه است که ترکیب حسگر اصلی ۲۵ مگاپیکسلی، سنسور عمق سنج ۵ مگاپیکسلی برای فوکوس لایو روی سوژه ها و الترا واید و حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض را در خود دارد. دوربین سلفی گوشی های سامسونگ گلسی A50 و گلکسی A30 نیز به ترتیب ۲۵ و ۱۶ مگاپیکسلی است.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران

گلکسی A30 اما به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده که از ترکیب - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - حسگرهای ۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - تشکیل شده. از آنجایی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - که دو گوشی میان رده سامسونگ در بدو ورود به بازار به اندروید - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - پای مجهز خواهند بود سامسونگ قابلیت های بسیاری را با تکیه بر هوش مصنوعی برای آنها در نظر گرفته است.

برای مثال - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - این گوشی ها در مواردی که تشخیص دهند بهتر است برای تصویر برداری از یک صحنه خاص دوربین در وضعیت الترا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - واید قرار بگیرد ممکن است به کاربر پیشنهاد بدهند دوربین را در این حالت قرار دهد.

هر دو گوشی میان رده جدید سامسونگ به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند

قابلیت جدید در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - نظر گرفته شده برای این دو گوشی میان رده سامسونگ Scene Optimizer یا بهینه سازی صحنه نام دارد که البته فعلا تنها میتواند ۲۰ صحنه مختلف را شناسایی کند. این در حالی است که گلکسی اس ۱۰ سامسونگ قابلیت تشخیص تا ۳۰ صحنه مختلف را دارد.

گوشی A30 هم ظاهرا به یک پنل LCD با ابعاد ۶.۴ اینچ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - مجهز - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - شده است و طبق اعلام سامسونگ هر دوی این میان رده ها به باتری - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - ۴ هزار میلی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر امیرکلا استان مازندران - آمپر ساعتی مجهز هستند.

طبق اعلام شرکت سازنده گلکسی A30 و گلکسی A50 تا اواخر اسفند ماه وارد بازار جهانی می شوند و به احتمال زیاد هند نخستین کشوری خواهد بود که این گوشی ها را دریافت خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone