🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31769.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

باگ نرم‌افزاری کفش هوشمند نایکی را از کار انداخت

یک آپدیت نرم‌افزاری بد، باعث شده که کفش هوشمند و 350 دلاری نایکی قابلیت سفت شدن خودکارش را از دست بدهد. طبق بررسی‌هایی که اخیرا از کاربران در گوگل پلی ثبت شده، بعضی اعلام کرده‌اند ...

یک آپدیت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - نرم‌افزاری بد، باعث شده که کفش هوشمند و 350 دلاری نایکی قابلیت سفت شدن خودکارش را از دست بدهد. طبق بررسی‌هایی که اخیرا از کاربران در گوگل پلی ثبت شده، بعضی اعلام کرده‌اند که پس - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - از دریافت به‌روزرسانی اپ مخصوص کفش هوشمند Adapt BB - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - در اندروید، دیگر شاهد بسته شدن خودکار این کفش - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - نیستند.

به گزارش تعدادی از خریداران این کفش، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - پس از دانلود یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری یکی از کفش‌ها (پای راست یا پای چپ) توانایی برقراری ارتباط با اپلیکیشن Adapt را - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - از دست می‌دهد. در نتیجه، دیگر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - از طریق فرمان دادن به اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - نمی‌توان کفش را در پاها سفت کرد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان

البته بعضی کاربران توانسته‌اند که با ریست سخت‌افزاری از طریق نگه داشتن دو دکمه در لبه‌های کفش، بر این مشکل غلبه کنند اما در عین حال عده‌ای می‌گویند که با ریست کردن کفش هم اتفاق خاصی نیفتاده چرا که موتورهای کوچک درون این کفش هوشمند به طور کامل از کار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - افتاده‌اند.

یکی از خریداران این کفش در خصوص مشکل مذکور، چنین نظری در صفحه اپلیکیشن مخصوص آن گذاشته است: «ارتباط ایمیلی با پشتیبانی نایکی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت. ریست کردن کفش، پاک کردن اپلیکیشن و خاموش کردن بلوتوث هم امتحان شد اما به نتیجه نرسید.»

البته نکته خوب ماجرا اینجاست که مشکل مذکور، فقط برای اپلیکیشن اندروید کفش Adapt اتفاق افتاده و اپ iOS هیچ مشکلی ندارد. با این حساب، کاربران اندروید باید برای دریافت یک به‌روزرسانی رفع باگ در آینده نزدیک منتظر بمانند.

کفش هوشمند Adapt BB نایکی از یک موتور پیشرفته بهره می‌برد که می‌تواند به طور خودکار بند کفش را ببندد. نکته قابل توجه در طراحی سیستم خودکار این است که کفش می‌تواند گزینه‌‌های مختلفی برای سفت یا شل شدن بند پیش پایتان بگذارد. این کفش هوشمند با قیمت 350 دلار در بازار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندرترکمن استان گلستان - به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone