🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31771.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

ال جی به جای تولید گوشی تاشو، وی 50 را با نمایشگر دوم همراه کرد

ال جی وی 50 که به تازگی معرفی شده در مقایسه با وی 40 تغییرات قابل توجهی را شاهد نبوده. گوشی جدید کره ای ها به اسنپدراگون 855 مجهز شده و از فناوری مخابراتی 5G ...

ال جی وی 50 که به تازگی معرفی شده در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - مقایسه با وی 40 تغییرات قابل توجهی را شاهد نبوده. گوشی جدید - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - کره ای ها به اسنپدراگون 855 - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - مجهز شده و از فناوری مخابراتی 5G هم پشتیبانی می کند. اما یکی از لوازم جانبی آن قابی است با نمایشگری دوم که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - مزایا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - و معایب خاص خود را دارد.

قاب جدید شبیه به یک کیف است که بخشی از آن به یک نمایشگر اولد مجهز شده. ال جی وی 50 خود یک نمایشگر 6.4 اینچی دارد اما قاب جدید با حاشیه های نسبتاً بزرگ از نمایشگری 6.2 اینچی بهره می برد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان

ال جی وی 50 با قاب جدید هم به خوبی در جیب جا می شود و لولایی 360 درجه دارد. ال جی برای قاب جدید خود از چیپست وای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - فای اختصای استفاده کرده که از برد کوتاه اما فرکانس بالایی بهره می برد تا داده های مورد نیاز را از گوشی به نمایشگر دوم (یا برعکس) بفرستد. در بررسی هایی که خبرنگاران داشته اند نمایشگر دوم روان و بدون هیچ گونه تأخیری کار می کند؛ مشابه با اینکه یک مانیتور دوم را به کامپیوتر خود متصل کرده باشید.

در پشت گوشی پین هایی به چشم می خورد که از طریق آنها انرژی مورد نیاز - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - نمایشگر از طریق باتری گوشی منتقل می شود. به عبارتی باید گفت که نمایشگر دوم فاقد باتری جداگانه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - است. این موضوع خوبی است چرا که اگر باتری اضافه ای برای نمایشگر در نظر گرفته می شد، قطعا شاهد قاب بزرگتری بودیم.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان

اما قاب بی ایراد هم نیست. کیفیت نمایشگر آن با نمایشگر گوشی تفاوت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - کم اما قابل تشخیصی دارد. دمای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - رنگ ها و زاویه دید بین این دو به وضوح - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - متفاوت است. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - علاوه بر این به دلیل اندازه متفاوت، در کنار یکدیگر متقارن به نظر نمی رسند. نرم افزاری - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - که ال جی برای این سیستم در نظر گرفته چندان هم بد نیست اما گاه شاهد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - رفتارهای عجیب هستید. گاهی در حالی که برای ورود اطلاعات در نمایشگر سمت راست تلاش می کنید کیبورد روی نمایشگر سمت چپ نشان داده شود. بعضی از بازی های ریسینگ هم نمایشگر دوم را با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - دردسر به عنوان گیم پد تشخیص - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - می دهند.

ال جی اعلام کرده که می خواهد تمامی گوشی های 5G آینده اش با نمایشگر های دوم - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - سازگار باشند. هنوز قیمت نمایشگر دوم ال جی وی 50 اعلام نشده اما انتظار می رود این دو در کنار هم چند صد دلار ارزان تر از هواوی میت ایکس و گلکسی فولد سامسونگ باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوبید؟ سایت ***** لباسشویی زیرووات OZ-1384 شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر انگبین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب خوب هستید؟ تعمیرچی آیا اطراف فرهنگ صومعه سرا هم اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در فرهنگ شهر صومعه سرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone