🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31766.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هکرهای ایرانی در سرعت نفوذ به سیستم ها چه رتبه ای در جهان دارند؟

وقتی بحث هک مطرح می شود سرعت یکی از مهمترین موارد است؛ حال چه از دید مهاجمان به این موضوع نگاه کنیم و چه از دید مدافعان. در گزارش جدیدی که درباره «زمان شکست» منتشر ...

وقتی بحث هک مطرح می شود سرعت یکی از مهمترین موارد است؛ حال چه از دید مهاجمان به این موضوع نگاه کنیم و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران - چه از دید مدافعان. در گزارش جدیدی که درباره «زمان شکست» منتشر شده نام ایران در کنار دیگر کشورهای مطرح در زمنیه سرعت عمل در هک به چشم - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران - می خورد.

در این گزارش که توسط شرکت امنیت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران - سایبری CrowdStrike منتشر شده «زمان شکست» اشاره به زمانی دارد که مهاجمان برای عبور از سیستم ها در یک شبکه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران - پس از دسترسی پیدا کردن به آن دارند. در این دوره زمانی، هکرها می توانند بدافزارها را در سیستم هدف پیاده سازی کرده و داده ها را سرقت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران - کنند. این زمان برای سازمان هم اهمیت دارد چرا که باید بتوانند با سرعت هر چه بیشتر و پیش از آلوده شدن تمام - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران - سیستم ها، آلودگی ها را تشخیص داده و کامپیوترهای هک شده را از دیگر کامپیوترها ایزوله کنند.

CrowdStrike آمار خود را بر اساس بررسی های 30 هزار تلاش برای نفوذ دسته بندی کرده. در صدر لیست گروه هایی که گفته می شود مربوط به روسیه (با علامت خرس در جدول) باشند - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران - به چشم می خورند. در ادامه نام Chollima (اسب پرنده افسانه ای چینی) برای کشور کره شمالی و خرس پاندا برای کشور چین دیده می شود. در رتبه چهارم ایران با بچه گربه قرار گرفته و در نهایت به رتبه های بعدی مجرمان سایبری با نام عنکبوت اشاره شده است.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران

هکرهای عمدتاً تحت حمایت دولت روسیه با متوسط زمانی در حدود 18 - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران - دقیقه رتبه اول را کست کرده اند. این در حالی است که در مقایسه با هکرهای کره شمالی که در رتبه دوم قرار گرفته اند به میزانی در حدود 8 برابر سریعتر هستند. هکرهای ایران اما با زمانی در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران - حدود 5 ساعت در رتبه چهارم قرار دارند.

چین در سال 2015 و در زمان ریاست جمهوری اوباما، با ایالات متحده به توافقی برای آتش بس - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران - حمله های سایبری دست یافته بود اما رتبه دوم چینی ها در این لیست ظاهراً خبر از بی تفاوت بودن چینی ها به این توافق می دهد. هکرهای چینی در سال 2018 سیستم های مخابراتی ایالات متحده و کشورهایی در آسیا را مورد حمله قرار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران - داده و متهم شده بودند که حقوق مالکیت معنوی شرکت های آمریکایی را سرقت کرده اند.

CrowdStrike معتقد است در آینده به دنبال ادامه جنگ تجاری بین چین و ایالات متحده، شاهد شدت گرفتن این گونه حملات از سوی هکرهای چینی خواهیم بود.

باید اشاره کرد که نیویورک تایمز اخیراً ادعا کرده بود به علت سیاست های خصمانه ترامپ، حملات هکرهای ایرانی، چینی و روسی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر قائمشهر استان مازندران - علیه سازمان های دولتی آمریکا در ماه های اخیر بیشتر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone