🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31763.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی لنوو از جدیدترین لپ‌تاپ‌های ایدیاپد و تینک‌پد؛ سخت افزار قوی‌تر در بدنه‌ای باریکتر

بازار لپتاپ های زیر هزار دلار از بیشترین تعداد مشتریان برخوردار است و کمپانی لنوو برای جلب نظر این دسته از خریداران به‌روزرسانی های قبال توجهی را در سری های تینکپد ایکس، تی و ایدیاپد ...

بازار لپتاپ های زیر هزار دلار از بیشترین تعداد مشتریان برخوردار است و کمپانی لنوو برای جلب نظر این دسته از خریداران به‌روزرسانی های قبال توجهی را در سری های تینکپد ایکس، تی و ایدیاپد صورت داده است.

به لطف این تغییرات ایدیاپد S540 از پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 یا رایزن ۷ 3700U و پردازشگر گرافیکی جی فورس GTX 1050 برخوردار شده است. کمپانی سازنده در پیاده سازی ویژگی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - های - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - منحصر به سری پرچمدار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - نظیر کاهش - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - ۲۵ درصدی حاشیه های نمایشگر و گارد امنیتی وبکم نیز خساست به خرج نداده است. ایدیاپد S540 با نمایشگرهای ۱۴ و ۱۵ اینچی دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل از راه رسیده و در بهترین حالت با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - حافظه SSD همراه خواهد بود. قیمت مدل ۱۴ اینچی با پردازنده رایزن ۷۳۰ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - دلار و با پردازنده اینتل ۸۸۰ دلار خواهد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - بود. بهای نسخه ۱۵ اینچی نیز از ۸۵۰ دلار شروع شده و تمامی مدل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - ها در بهار سال آینده به دست کاربران می رسند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران
ایدیاپد S340

ایدیاپد S340 هم از این بهینه سازی ها بی نصیب نمانده و در کنار مجهز شدن به پردازنده، رم و نمایشگرهای ۱۴ و ۱۵ اینچی مشابه با مدل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - قبلی به بدنه فیبر کربن و پرداخت آلومینیومی نیز مزین شده است. نسخه های ۱۴ و ۱۵ اینچی ایدیاپد S340 مجهز به پردازنده رایزن از بهار آینده و به ترتیب با قیمت پایه ۳۷۰ و ۴۳۰ دلار روانه بازار خواهند شد. قیمت مدل ۱۵ اینچی با پردازنده اینتل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - هم از ۴۵۰ دلار شروع می شود.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران
تینکپد X390

کوچکترین عضو سری تینکپد یعنی X390 حالا به نمایشگری ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ مجهز شده است. این افزایش سایز البته به معنی بیشتر شدن ابعاد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - دستگاه نیست بلکه از طریق کاهش ۵۰ درصدی حاشیه های نمایشگر میسر شده است. بهینه سازی های سخت افزاری هم شامل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - پردازنده نسل هشتم اینتل Core vPro i7، تا ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت SSD می شود. قابلیت های دیگر شامل ۱۸ ساعت بازدهی با یک بار شارژ کامل، پورت های تاندربولت ۳، USB-C، USB، HDMI و پشتیبانی از کارت microSD است.

تینکپد X390 به قابلیت امنیتی PrivacyGuard مجهز شده و از طریق - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - دوربین مادون قرمز حضور افراد پشت سر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - کاربر را تشخیص می دهد. در صورت حضور فرد پیام هشداری برای کاربر ارسال شده و با تیره شدن صفحه تماشای آن از زوایای دیگر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - دشوار خواهد شد. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - در کنار این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - موارد باید به پوشش وبکم ThinkShutter هم اشاره کرد. این لپتاپ از خرداد سال آینده و با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار عرضه می شود. مدل یوگای تینکپد X390 هم با بدنه هیبریدی برچسب قیمت پایه ۱۳۵۹ دلاری خواهد داشت.

 

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران
تینکپد T490

در نهایت نوبت به سری محبوب تی و مدل های تینکپد T490 و T490S می رسد. به روزرسانی های T490 به نمایشگر HDR IPS، کارت گرافیک انویدیا MX250، تا ۴۸ گیگابایت رم، قابلیت های امنیتی PrivacyGuard، پوشش وبکم ThinkShutter و میکروفون های دوگانه میدان دور (far field) - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - مربوط می شود.تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران

نسخه تینکپد T490s نه تنها نسبت به مدل قبلی ۱۳ درصد باریکتر شده بلکه به نمایشگر HDR یا پنل 1080p با روشنایی ۵۰۰ نیتی، تا ۳۲ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - گیگابایت رم، قابلیت امنیتی PrivacyGuard - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - و پوشش آلومینیومی نیز مجهز می شود. لپتاپ های تینکپد T490 و T490S از خرداد سال آینده و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران - به ترتیب با قیمت های پایه ۹۹۹ و ۱۲۷۹ دلار در اختیار کاربران قرار می گیرند.

- تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شهسوار استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone