🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31777.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی: نظارت دوره‌ای ۶۰ روزه بر سایت‌‌ها از شنبه آغاز می‌شود

«رضا الفت نسب» عضو هیات مدیره و سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد از شنبه هفته آینده سایت‌هایی که از این اتحادیه مجوز گرفته‌اند، هر ۶۰ روز یک بار ...

«رضا الفت نسب» - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - عضو هیات مدیره و سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد از شنبه هفته آینده سایت‌هایی که از این اتحادیه مجوز گرفته‌اند، هر ۶۰ روز یک بار توسط کارشناسان این اتحادیه مورد بررسی و نظارت قرار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - خواهند گرفت.

الفت نسب به دیجیاتو با اشاره به این موضوع که سامانه‌ای برای نظارت در سایت اتحادیه راه اندازی شده‌ است، در باره نحوه نظارت بر کسب و کارهای اینترنتی توضیح داد:

«ما چک لیستی از قوانین موجود در تجارت الکترونیک و قوانین صنفی تهیه کرده‌ایم که در اختیار کارشناسان قرار می‌گیرد تا به صورت مستمر هر ۶۰ روز یک بار  وب سایت افرادی که از اتحادیه مجوز دریافت کرده‌اند را مورد بررسی قرار دهند. به طور مثال کسب و کار در ابتدا با یک موضوع فعالیت خود را آغاز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - کرده است و این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد. آدرس، اجرای قانون و سایر موارد بررسی می‌شود. همچنین اگر شکایتی لحاظ شده باشد این موارد هم در بازرسی لحاظ می‌شود.»

وی درباره روند رسیدگی به تخلفات که توسط کارشناسان ثبت خواهد شد، گفت گزارش به کمیسیون بازرسی انتقال داده می‌شود تا بررسی‌های بیشتری روی آن صورت گیرد و در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - نهایت نیز تذکرات لازم به کسب و کارها ابلاغ خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان

اینطور که الفت نسبت می‌گوید اگر تذکرات رعایت شود، مشکل حل خواهد شد منتها در پروسه بعدی، بازرسی در زمان کمتری انجام می‌شود و اگر هم تذکرات رعایت نشوند یا شکایات ادامه داشته باشد، موضوع به هیات مدیره اتحادیه انتقال داده خواهد شد تا در مورد آن تصمیم بگیرد: «قوانین، قوانین صنفی است و به ما اجازه می‌دهد که با افرادی که تخلفات آنها مشخص شده است طبق آئین نامه ها و قوانینی که وجود دارد، برخورد شود.»

به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - گفته عضو هیات مدیره و سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی زمان بررسی هر ۶۰ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - روز یک‌بار است اما برای کسب و کارهایی که احتمال خطا در آنها بیشتر است، ممکن - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - است این بررسی به ۲۰ روز یکبار هم کاهش پیدا کند. او ابراز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - امیدواری کرد که بعد از چند - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - دوره بازرسی احتمالا شرکت‌هایی خواهیم داشت که تست‌ها - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - را به خوبی چک کنند و مدت زمان بازدید ۶۰ روزه برای آنها بیشتر شود.

الفت نسب همچنین در مورد بررسی کانال‌ها و صفحات این کسب و کارها در سایر شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی اظهار کرد:

«از آنجائیکه ما به سایت‌ها مجوز می‌دهیم، همان‌ها را بررسی خواهیم کرد منتها اگر گزارشاتی به ما داده شود که ارتباط مستقیم با همان وب سایت داشته باشد، قطعا اگر تخلفی باشد با آنها مذاکره و برخورد می‌شود. اما اولویت ما همان وب‌سایت‌هایی است که به آنها مجوزه داده‌ایم.»

به گفته او  چک لیست در حال آماده شدن است، همچنین کارشناسان آمادگی لازم را دارند تا این طرح را از شنبه آینده اجرا کنند.

گفتنی‌ است مدتی قبل برخی کاربران نسبت به عکس‌های نامناسب پوشاک زنانه در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - سایت‌های خرید و فروش آنلاین اعتراض کرده بودند که مورد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - پیگیری اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی قرار گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone