🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31764.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

لنوو Tab V7 با نمایشگر ۶.۹ اینچی و باتری ۵۱۸۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2019) شاهد معرفی گوشی‌های تاشو سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت ایکس بوده‌ایم. با عرضه گوشی‌های تاشو به نظر می‌رسد که دوران تبلت‌ها سرانجام تلخی پیدا کند اما لنوو ...

در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2019) شاهد معرفی گوشی‌های تاشو سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت ایکس بوده‌ایم. با عرضه گوشی‌های تاشو به نظر می‌رسد که دوران تبلت‌ها سرانجام تلخی پیدا کند اما لنوو هنوز به فروش این مدل محصولات امید - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندرترکمن استان گلستان - دارد و به همین دلیل از تبلت لنوو Tab V7 رونمایی کرده است.

لنوو Tab V7 با اینکه نام سری تبلت‌های این کمپانی چینی را یدک می‌کشد، در واقع یک موبایل اندرویدی دو سیم کارته بزرگ به شمار می‌رود که از یک صفحه نمایش ۶.۹ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. بدین ترتیب این تبلت بهترین گزینه برای فیلم و بازی محسوب می‌شود.

وقتی تبلت جدید لنوو را در دست می‌گیرید از باریکی و سبکی آن تعجب خواهید کرد چرا که لنوو Tab V7 تنها ۱۹۵ گرم وزن دارد و در مقابل دیگر مدل‌های موجود، گزینه سبکتری به شمار می‌رود. شاید به همین دلیل باشد که گجت یاد شده بیشتر یک موبایل هوشمند بسیار بزرگ تلقی می‌شود.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندرترکمن استان گلستان

یکی از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندرترکمن استان گلستان - مشکلات لنوو Tab V7 پردازنده‌ی ضعیف آن به شمار می‌رود. در روزگاری که حتی تولید کنندگان موبایل به استفاده از چیپست‌های جدید و قوی در تلفن‌های هوشمندشان می‌پردازند، کمپانی چینی برای لنوو Tab V7 ، چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ را انتخاب کرده.

علاوه بر این ۳ یا ۴ گیگابایت رم به همراه ۳۲ یا ۶۴ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندرترکمن استان گلستان - گیگابایت حافظه داخلی برای تبلت مذکور در نظر گرفته شده و کاربر می‌تواند بر حسب - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندرترکمن استان گلستان - سلیقه و کارایی بهترین مدل برگزیند. جالب اینجاست - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندرترکمن استان گلستان - لنوو بر خلاف گذشته که رابط‌های کاربری متفاوتی روی سیستم عامل محصولاتش اعمال می‌کرد اکنون لنوو Tab V7 از نسخه‌ی خام و دست نخورده اندروید پای پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندرترکمن استان گلستان

یک سنسور۱۳ مگاپیکسلی به عنوان - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندرترکمن استان گلستان - دوربین اصلی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندرترکمن استان گلستان - تبلت مذکور انتخاب شده و حسگر ۵ مگاپیکسلی دیگری نقش دوربین سلفی را ایفا می‌کند. شاید هیحان انگیزترین ویژگی این تبلت باتری ۵۱۸۰ میلی آمپر ساعتی آن باشد که کاربر می‌تواند با استفاده از آن، ساعت‌ها به بازی بپردازد.

هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بندرترکمن استان گلستان - برای لنوو Tab V7 اعلام نشده اما کاربران می‌توانند در آینده‌ای نزدیک ارزانترین مدل این تبلت یا تلفن هوشمند بزرگ را به قیمت پایه ۲۵۰ دلار پیش خرید کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone