🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18817.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مرورگر کروم را بروز رسانی کنید؛ گوگل یک آسیب‌پذیری امنیتی بزرگ را حل کرد

گوگل به تازگی از یک آسیب‌پذیری خطرناک در مرورگر خود یعنی کروم خبر داد و به کاربران خود اعلام کرد که فورا نسبت به به‌روزرسانی آن اقدام کنند. بنا به گفته‌ گوگل، نسخه 88.0.4324.150 مرورگر کروم ...

گوگل به تازگی از یک آسیب‌پذیری خطرناک در مرورگر خود یعنی کروم خبر داد و به کاربران - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - خود - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - اعلام کرد که فورا نسبت به به‌روزرسانی آن اقدام کنند. بنا به گفته‌ گوگل، نسخه 88.0.4324.150 مرورگر کروم که هفته گذشته منتشر شد، نوعی آسیب پذیری را حل می‌کند که به گفته گوگل، حل آن بسیار مهم است و کاربران این مرورگر بهتر است نسبت به دریافت این بروزرسانی اقدام کنند. این نسخه از مرورگر کروم اکنون برای ویندوز، مک و لینوکس در دسترس قرار گرفته است.

گوگل اعلام کرد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - «تا زمانی که اکثر کاربران با - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - انجام بروزرسانی مشکل خود - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - را حل کنند» جزییات - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - خاصی درباره این آسیب‌پذیری که آن را CVE-2021-21148 نامیده، ارائه نمی‌کند. پیش از این هم در تاریخ ۲۴ ژانویه حملاتی در این رابطه به گوگل گزارش شده بود و این کمپانی خاطر نشان کرد که به‌روزرسانی جدید این مرورگر در جهت حفظ امنیت شرکت‌هایی است - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - که هنوز به طور گسترده از نسخه‌ قبلی استفاده می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان

گوگل در یکی از پست‌های وبلاگ خود نوشت: «گوگل از سواستفاده‌هایی که تا کنون در رابطه با CVE-2021-21148 گزارش شده آگاه است. همچنین از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - تمام محققان امنیتی که در طول چرخه توسعه با ما همکاری کردند تا از وجود اشکالات امنیتی جلوگیری کنیم، تشکر می‌کنیم.»

در ادامه پس از گزارش این مشکل به گوگل، گروه تجزیه و تحلیل تهدیدات گوگل به محققان امنیت سایبری - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - هشدار داد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - که هکرهای مورد حمایت دولت کره شمالی، برای جلب توجه اهداف خود وبلاگ‌هایی را ایجاد کرده‌اند که می‌تواند نسخه قدیمی مرورگر کاربران را تحت هر شرایطی آلوده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - کند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سوی گوگل منتشر نشده و طبق گفته گوگل، به‌روزرسانی‌های مرورگر کروم طی روزها و هفته‌های آینده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - ادامه خواهد یافت.

نحوه بروزرسانی مرورگر گوگل کروم

اگر از مروگر کروم استفاده می‌کنید بهتر است بررسی کنید که در حال حاضر از کدام نسخه استفاده می‌کنید تا در صورت لزوم نسبت به به‌روزرسانی آن اقدام کنید. همچنین مرورگر Brave یا هر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - مرورگر دیگری که براساس موتور Chromium گوگل ساخته شده هم نیاز به به‌روزرسانی دارد. فرآیند به‌روزرسانی کروم بسیار ساده و به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - شرح زیر است.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان

مرورگر کروم را باز کرده و در گوشه سمت راست بالای پنجره مرورگر (در کنار منوی سه نقطه‌ای) بر روی دکمه سبز «به‌روزرسانی» کلیک کنید. با انتخاب گزینه Relaunch مرورگر شما به‌روزرسانی خواهد شد. توجه داشته باشد که با انجام این کار مرورگر شما بسته - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - و مجدد راه‌اندازی خواهد شد، بنابراین قبل از ادامه کار از ذخیره اطلاعات خود بر روی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - مرورگر اطمینان حاصل کنید.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان

همچنین در برخی مواقع کاربران از نسخه مورد استفاده کروم بر روی دستگاه خود اطلاعی ندارند. با این وجود برای انجام این به‌روزرسانی امنیتی نیاز است تا از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - نسخه فعلی مرورگر خود اطلاع داشته باشید و نسبت به انجام آن اقدام کنید. این کار تنها با چند کلیک ساده انجام می‌شود. بر روی منوی سه نقطه کلیک کنید و پس از آن وارد قسمت «درباره گوگل کروم» که در زیر بخش مربوط به Help قرار دارد کلیک کنید. در این پنجره نه تنها اطلاعات نسخه فعلی کروم بلکه سایر گزینه‌های مربوط به سیستم و امنیت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان - مرورگر برای شما ارائه می‌شود.

- تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رودبار استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone