🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18805.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مینگ-چی کو: مک‌بوک پرو جدید طراحی تخت شبیه آیفون ۱۲ دارد

اگر پیش‌بینی‌های یکی از تحلیلگران ارشد مسائل مربوط به اپل درست از آب دربیاید، مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ با الهام گرفتن از آیفون ۱۲ طراحی تخت‌تری خواهد داشت. شایعات حاکی از آنند که مک‌بوک پرو جدید ...

اگر پیش‌بینی‌های یکی از تحلیلگران ارشد مسائل مربوط به اپل درست از آب دربیاید، مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ با الهام گرفتن از آیفون ۱۲ طراحی تخت‌تری خواهد داشت.

شایعات حاکی از آنند که مک‌بوک پرو جدید با یک تغییر قابل توجه معرفی می‌شود و برخی تحلیلگران معتقدند این تغییر بزرگ را در ظاهر این لپ تاپ شاهد خواهیم بود. - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهرضا استان اصفهان - «مینگ-چی کو»، یکی از این تحلیلگران است و می‌گوید بالا و پایین مک بوک پرو جدید دیگر مثل مدل‌های فعلی خمیده نبوده و از بدنه تخت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهرضا استان اصفهان - شبیه آیفون ۱۲ بهره - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهرضا استان اصفهان - می‌برد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهرضا استان اصفهان

آیفون ۱۲ اواخر سال ۲۰۲۰ با طراحی جدید و گوشه‌های تخت و مربعی معرفی شد. دو سال قبل از آن آیپد پرو (مدل ۲۰۱۸) اولین محصول اپل بود که با این طراحی رونمایی می‌شد. این دیزاین در نهایت به آیپد ایر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهرضا استان اصفهان - جدید هم راه یافت. حال آنطور که کو می‌گوید، این زبان طراحی قرار است به جدیدترین مدل مک بوک پرو نیز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهرضا استان اصفهان - بیاید.

مک بوک پرو سالهاست از گوشه‌های - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهرضا استان اصفهان - خمیده برخوردار بوده اما بالا و پایین آن کمی محدب است. کو می‌گوید اپل در مدل جدید - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهرضا استان اصفهان - از این طراحی محدب استفاده نکرده تا مک بوک پرو جدید تخت‌تر شده و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهرضا استان اصفهان - از لحاظ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهرضا استان اصفهان - ظاهری به آیفون ۱۲ نزدیک‌تر شود. البته اگر اپل چنین کاری کند برداشتن این لپ تاپ از روی میز احتمالاً کمی سخت‌تر خواهد شد و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهرضا استان اصفهان - باید دید برای رفع آن چه راهکاری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهرضا استان اصفهان - اندیشیده است.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهرضا استان اصفهان

«مارک گورمن»، تحلیلگر بلومبرگ نظر متفاوتی داشته و معتقد است مدل‌های جدید مک بوک پرو «شبیه» مدل‌های فعلی بوده و تنها - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهرضا استان اصفهان - شاهد «تغییرات جزئی» در طراحی آنها خواهیم بود. با توجه به اینکه گوشه‌های مک بوک‌های فعلی تخت است، درست از آب درآمدن این پیش بینی چندان دور از انتظار نیست.

انتظار می‌رود مدل‌های جدید مک بوک پرو با چیپست «اپل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهرضا استان اصفهان - سیلیکون» و نمایشگر روشن‌تر و با کنتراست بالاتر معرفی شوند. برخی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهرضا استان اصفهان - شایعات از احتمال - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهرضا استان اصفهان - حذف تاچ بار و جایگزین شدن آن با دکمه‌های فیزیکی خبر داده‌اند. شایعه‌هایی نیز در مورد اضافه شدن کارت‌خوان SD و شارژر مگ‌سیف به گوش می‌رسد.

کوی پیش‌بینی کرده که مک بوک پرو جدید در دو مدل ۱۴ و ۱۶ اینچی در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهرضا استان اصفهان - سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرارنگ نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام دوستان سایت ***** لباسشویی امرسان WM10،EW10000 شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone