🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18803.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات بلک شارک ۴ پرو شیائومی افشا شد

چند روز پیش یک گوشی بلک شارک با شماره مدل KSR-A0 و اسم رمز «Kaiser» در کنسول گوگل پلی مشاهده شد که به احتمال زیاد بلک شارک ۴ است. حالا محصول دیگری در کنسول گوگل ...

چند روز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سیاهکل استان گیلان - پیش یک گوشی بلک شارک با شماره مدل KSR-A0 و اسم رمز «Kaiser» در کنسول گوگل پلی مشاهده شد که به احتمال زیاد بلک شارک ۴ است. حالا محصول دیگری در کنسول گوگل پلی ظاهر شده که از ۱۲ گیگابایت رم بهره می‌برد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سیاهکل استان گیلان - و می‌تواند بلک شارک ۴ پرو - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سیاهکل استان گیلان - باشد.

این گوشی جدید با شماره مدل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سیاهکل استان گیلان - PRS-A0 و اسم رمز «penrose» از سیستم عامل اندروید ۱۱، نمایشگر با رزولوشن فول اچ دی پلاس و ۱۲ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سیاهکل استان گیلان - گیگابایت رم بهره می‌برد. این دستگاه که می‌تواند بلک شارک ۴ پرو باشد، دارای چیپ SM8250 یا همان اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود که البته به احتمال زیاد چنین اطلاعاتی اشتباه است.

کنسول گوگل پلی در زمینه تشخیص چیپست گوشی‌ها - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سیاهکل استان گیلان - عملکرد مناسبی ندارد و برای مثال تراشه گوشی بلک شارک ۴ را اسنپدراگون ۸۳۵ اعلام کرده، در حالی که در بنچمارک آنتوتو این گوشی هوشمند امتیازی نزدیک به ۸۰۰ هزار داشته. - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سیاهکل استان گیلان - با توجه به این موارد، بلک شارک ۴ و نسخه پرو آن از جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ بهره - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سیاهکل استان گیلان - می‌برند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سیاهکل استان گیلان

در کنسول گوگل پلی تصویری از بخش جلویی گوشی PRS-A0 به چشم می‌خورد که از قرارگیری حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر خبر می‌دهد. طبق این تصویر، گوشی بلک شارک ۴ پرو در سمت راست و چپ فریم خود دارای چندین دکمه خواهد بود. انتظار می‌رود دکمه‌های سمت چپ دستگاه برای تنظیم صدا باشد و دکمه‌های سمت راست برای بازی‌ها استفاده شوند.

از آنجایی که بلک شارک ۳ پرو به نمایشگر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سیاهکل استان گیلان - با - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سیاهکل استان گیلان - رزولوشن +QHD مجهز شده و PRS-A0 از پنل با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد، شاید با - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سیاهکل استان گیلان - گوشی بلک شارک ۴ پرو روبه‌رو نباشیم.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سیاهکل استان گیلان

اطلاعات زیادی درباره گوشی PRS-A0 منتشر نشده، با این حال می‌دانیم بلک شارک ۴ از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سیاهکل استان گیلان - و از فناوری شارژ ۱۲۰ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سیاهکل استان گیلان - واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود در آینده نزدیک مشخصات کامل نسخه پرو این گوشی گیمینگ افشا شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone