🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18797.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی F62 به‌زودی با باتری 7000 میلی آمپرساعتی از راه می‌رسد

با وجودی که گلکسی M51 هنوز هم یکی از بهترین گوشی‌های میان رده با قیمت کمتر از 350 دلار بازار است، اما ظاهرا سامسونگ به‌زودی گلکسی F62 را به عنوان میان رده بعدی خود در ...

با وجودی که گلکسی M51 هنوز هم یکی از بهترین گوشی‌های میان رده با قیمت کمتر از 350 دلار بازار است، اما ظاهرا سامسونگ به‌زودی گلکسی F62 را به عنوان میان رده بعدی خود در همین محدوده قیمت و با مشخصاتی بهتر معرفی می‌کند.

«ایشان آگاروال» که معمولا اطلاعاتی در مورد گوشی‌های هوشمند معرفی نشده به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - اشتراک می‌گذارد، مشخصات - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - گلکسی F62 را در وب‌سایت «MySmartPrice» منتشر کرده است.

گلکسی F62 بعد از گلکسی F41، دومین گوشی هوشمند سری F خواهد بود - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - که احتمالا با مشخصات بهتری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

باتوجه به گزارش منتشر شده به نظر می‌رسد گلگسی F62 با نمایشگر 6.7 اینچی سوپر AMOLED، حداقل رزولوشن +Full HD و باتری با ظرفیت مشابه گلکسی M51 یعنی باتری 7000 میلی آمپرساعتی به بازار عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در مورد سرعت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - شارژ این گوشی میان رده در دست نیست.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آستارا استان گیلان

با توجه به اطلاعات گزارش مربوطه،‌ انتظار می‌رود گلکسی F62 در رنگ‌های سبز و آبی با رم 6 گیگابایتی، حافظه 128 گیگابایتی و دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار گیرد.

با نگاهی به مشخصات گلکسی F62 روشن است که مشخصات آن از جمله نمایشگر، ظرفیت باتری، دوربین، ظرفیت رم و حافظه داخلی مشابه گلکسی M51 است که شهریورماه معرفی و به بازار عرضه شد. با این وجود، احتمالا این دو دستگاه از نظر چیپست با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

براساس مستندات مربوط به بنچمارک «Geekbench» منتسب به گلکسی F62، انتظار می‌رود میان - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - رده جدید با چیپست قدرتمند 7 نانومتری اگزینوس 9825 رونمایی و به بازار عرضه شود. به علاوه گفته - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - می‌شود این دستگاه با اندروید 11 جعبه گشایی خواهد شد. انتظار می‌رود گلکسی F62 طی هفته‌های آتی با قیمتی درحدود 340 دلار رونمایی و به بازار عرضه شود.

در نهایت باید منتظر بمانیم ببینیم اطلاعات منتشر شده از سوی این منبع چقدر صحت دارد و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آستارا استان گیلان - سامسونگ میان رده بعدی خود را با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایران پناه نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام وقت بخیر یه سوال داشتم روستای بیجاربین آستارا اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در روستای بیجاربین شهر آستارا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone