🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18814.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

پیشنهاد پارلر به ترامپ: مالکیت ۴۰ درصدی در ازای فعالیت انحصاری در این شبکه

مدیران «پارلر» به ترامپ مالکیت ۴۰ درصد از سهام این شرکت را پیشنهاد داده و در ازای آن خواهان فعالیت انحصاری او در این شبکه اجتماعی شده بودند. به گزارش Buzzfeed News، مدیران شبکه اجتماعی ...

مدیران «پارلر» به ترامپ مالکیت ۴۰ درصد از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لارستان استان فارس - سهام این شرکت را پیشنهاد داده و در ازای آن خواهان فعالیت انحصاری او در این شبکه اجتماعی شده بودند.

به گزارش Buzzfeed News، مدیران شبکه اجتماعی پارلر که از آن به عنوان کپی توییتر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لارستان استان فارس - با آزادی بیان بیشتر یاد می‌شود، تابستان سال گذشته میلادی به ترامپ مالکیت ۴۰ درصدی از سهام این شرکت را پیشنهاد داده و در ازای آن از رییس جمهور سابق آمریکا خواسته بودند تا ابتدا پست جدید - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لارستان استان فارس - خود - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لارستان استان فارس - را پارلر منتشر کرده و سپس آنرا ۴ ساعت بعد در شبکه‌های اجتماعی دیگر منتشر کند.

خبرگزاری یاد شده اشاره می‌کند که حضور شخص ترامپ در جلسه گفتگو با پارلر تأیید نشده، اما مذاکرات - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لارستان استان فارس - ژوئن ۲۰۲۰ و پس - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لارستان استان فارس - از شکست او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با سازمان ترامپ (Trump Organization) انجام شده است.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لارستان استان فارس

قرارداد ترامپ با پارلر بدون شک این پلتفرم را به تیتر خبرگزاری‌ها تبدیل می‌کرد و سبب افزایش قابل توجه تعداد کاربران آن می‌شد، خصوصاً اینکه این پلتفرم در گذشته با مشکل جذب کاربران جدید دست و پنجه نرم کرده است. پارلر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لارستان استان فارس - پس از انتخابات آمریکا به دلیل قوانین ملایم‌تر در قبال مدیریت محتوا به سرعت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لارستان استان فارس - به یکی از شبکه‌های - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لارستان استان فارس - محبوب نزد طرفداران ترامپ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لارستان استان فارس - تبدیل شد، هر چند که ترامپ هیچ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لارستان استان فارس - گاه در آن یک پروفایل تأیید - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لارستان استان فارس - شده نساخت.

به دنبال حادثه حمله به کنگره که کاربران با استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای سازمان دهی آن استفاده کرده بودند، پارلر تحت فشار قرار گرفت و احتمال پایان کار آن توسط مدیرعاملش مطرح شد. اپل و گوگل پارلر را از فروشگاه‌های اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لارستان استان فارس - خود حذف کردند و آمازون با قطع سرورهای میزبانی آن را از دسترس خارج کرد. این سه کمپانی علت قطع پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر لارستان استان فارس - از پارلر را خودداری آن از تغییر قوانین یا حذف مطالب خشونت آمیز اعلام کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مویز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
میشه بگید نمایندگی شما فرهنگ لار لارستان اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در فرهنگ لار شهر لارستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر آذرگون نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
خب میگم این الوا این شاخه لارستونشون که من سال پارسال ازشون خدمات تعمیر لباسشویی امرسان EW80 در شهر جدید لار رو گرفتم، تبدیل به یه بدبختی شده برام! هیچ شباهتی به دقت و کیفیت قبلی که اطرافیانم گفته بودن نداره. همه چیز توی اون لباسشویی فشار دادن و اینجوری مردم رو سر و صدا کردن. این طوری نمیشه کار کرد. داریم پول بابت خدمات با کیفیت تر میدیم ولی فقط برای یه کار ارزون، بد خدمتی و خودرویی تابلوگر داریم. عالی



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone