🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25112.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ابداع روشی بهینه برای تولید برق از باران

محققین چینی به روشی جدید برای تولید برق از قطرات باران دست یافته اند که می تواند رؤیای دیرین دانشمندان برای دستیابی به این منبع انرژی پاک را به واقعیت تبدیل کند. تاکنون تلاش های ...

محققین چینی به روشی جدید برای تولید برق از قطرات باران دست - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلستان استان گلستان - یافته اند که می تواند رؤیای دیرین دانشمندان برای دستیابی به این منبع انرژی پاک - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلستان استان گلستان - را به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلستان استان گلستان - واقعیت تبدیل کند.

تاکنون تلاش های زیادی برای تولید برق - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلستان استان گلستان - از باران صورت گرفته، اما هنوز راهکاری بهینه برای این کار به دست نیامده است. محققین به تازگی از ساختار «ترانزیستور اثر میدان» برای تولید آنی برق ولتاژ بالا از قطرات باران استفاده کرده اند. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلستان استان گلستان - با این روش، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلستان استان گلستان - هر قطره باران می تواند تا 140 ولت برق تولید کند که برای روشن کردن 100 قطعه LED کوچک به مدت کوتاه، کافیست. سیستم های قبلی از نظر تولید برق و بهینگی تا هزار برابر ضعیف تر از دستاورد جدید هستند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلستان استان گلستان

در این طرح جدید، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلستان استان گلستان - دانشمندان از یک الکترود آلومینیومی در کنار الکترود اکسید قلع ایندیم با پوشش PTFE استفاده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلستان استان گلستان - کرده اند. این پوشش معمولاً با بار الکتریکی ثابت شناخته می شود. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلستان استان گلستان - زمانی که قطره باران به سطح PTFE/قلع برخورد کند، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلستان استان گلستان - دو الکترود با یکدیگر تماس پیدا کرده و اتصال - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلستان استان گلستان - کوتاه ایجاد می شود. حاصل این فرایند، آزاد شدن بار ذخیره شده در الکترودهاست. این فناوری با بارش مداوم باران نیز سازگار است و اگر قطرات به شکل متوالی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلستان استان گلستان - به سطح برخورد کنند، بار انباشته شده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلستان استان گلستان - به نقطه اشباع خواهد رسید.

البته هنوز تا تبدیل این دستاورد به محصول نهایی و کاربردی، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلستان استان گلستان - راه زیادی در پیش داریم. تولید لحظه ای برق کار سختی نیست، بلکه تداوم آن برای تأمین انرژی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلستان استان گلستان - دستگاه های - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلستان استان گلستان - مختلف اهمیت دارد. با این حال به کار گیری طرح مشابه در سقف ساختمان ها، رویه چتر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر گلستان استان گلستان - و دیگر سطوحی که در معرض بارش باران قرار دارند، می تواند بخشی از برق مصرفی آنها را تأمین کند. نتایج این تحقیق در نشریه نیچر منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone