🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18807.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

امتناع از افشای رمز عبور مانع از دسترسی پلیس آلمان به ۶۰ میلیون دلار بیت‌کوین شد

پلیس آلمان ۶۰ میلیون دلار بیت کوین غیرقانونی کشف کرده اما به خاطر امتناع مجرم از فاش کردن رمز عبور نمی‌تواند حتی به یک سنت آن دسترسی پیدا کند. یکی از نقاط قوت اصلی بیت ...

پلیس آلمان ۶۰ میلیون دلار بیت کوین غیرقانونی کشف کرده اما به خاطر امتناع مجرم از فاش کردن رمز عبور نمی‌تواند حتی به یک سنت آن دسترسی پیدا کند.

یکی از نقاط قوت اصلی بیت کوین و پول‌های مجازی دیگر این است که می‌توان آنها را به طور ناشناس صاحب شد و به شیوه‌ای بسیار امن انتقال داد. همین نقطه قوت برای پلیس آلمان به دردسر بزرگی تبدیل شده چون آنها به خاطر خودداری مجرم از فاش کردن پسورد نمی‌توانند به دارایی‌های او دسترسی پیدا کنند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چمخاله استان گیلان

فرد مورد بحث به جرم نصب مخفیانه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چمخاله استان گیلان - نرم افزار استخراج بیت کوین روی کامپیوترهای مردم دستگیر و زندانی شد. پلیس - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چمخاله استان گیلان - آلمان از او بیش از ۱۷۰۰ بیت کوین به ارزش ۵۰ میلیون یورو (تقریباً ۶۰ میلیون دلار) کشف کرد. او دوران محکومیت ۲ ساله - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چمخاله استان گیلان - خود - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چمخاله استان گیلان - را پشت سر گذاشته اما مشکل این است که در تمام بازجویی‌ها حاضر به فاش کردن رمز عبور کیف پول مجازی خود نشده است. دادستان پرونده به رویترز گفته است: «از او سؤال کردیم اما او [رمز عبور] را فاش نمی‌کند، احتمالاً آن را فراموش کرده است.»

زمانی که این فرد زندانی شد، ارزش بیت کوین بسیار کمتر از امروز بود. اما قیمت بزرگ‌ترین رمزارز دنیا حالا به طور باورنکردنی افزایش یافته و ژانویه امسال به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چمخاله استان گیلان - رکورد ۴۲ هزار دلار رسید. بر اساس آمارهای سایت کوین‌دسک این ارز دیجیتال تا روز جمعه با قیمت ۳۷ هزار و ۵۷۷ دلار معامله شده است.

بیت کوین در کیف پول مجازی و با امنیت فوق العاده بالا ذخیره می‌شود. دسترسی به کیف پول بدون داشتن رمز عبور غیرممکن است و در صورت گم شدن آن باید دارایی‌ها را از دست رفته دانست. مدتی قبل فردی آمریکایی به نام «استفان توماس» به خاطر فراموش کردن پسورد کیف پول مجازی خود - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چمخاله استان گیلان - از دسترسی به ۷۰۰۲ بیت کوین به ارزش تقریبی ۲۵۰ میلیون دلار محروم شد!

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone