🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18802.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

با SpareOne Plus آشنا شوید: موبایل ساده‌ای که با باتری قلمی کار می‌کرد

در گذشته که گوشی‌های هوشمند حضور گسترده‌ای در بازار نداشتند، موبایل‌های ساده پرطرفدار بودند و برخی از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی داشتند. یکی از محصولات، موبایل ساده «SpareOne Plus» بود که برای کار تنها ...

در گذشته که گوشی‌های هوشمند حضور گسترده‌ای در بازار نداشتند، موبایل‌های ساده پرطرفدار بودند و برخی از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی داشتند. یکی از محصولات، موبایل ساده «SpareOne Plus» بود که برای کار تنها به یک باتری قلمی AA نیاز داشت.

گوشی «SpareOne Plus» - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سنقر استان کردستان - یکی از محصولات منحصر به فرد بود که می‌توانستید سال‌ها از آن - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سنقر استان کردستان - استفاده کنید و تنها برای روشن کردن آن به یک باتری قلمی نیاز داشتید. گوشی‌های مدرن از باتری‌های لیتیومی استفاده می‌کنند که پس از مدتی کارایی خود را از دست می‌دهند، اما اگر دستگاه از باتری قلمی پشتیبانی کند، همیشه می‌توانید به راحتی آن را تعویض کنید.

تصور کنید در وضعیتی گیر افتاده‌اید که به شبکه برق یا وسیله‌ای مانند پاور بانک دسترسی ندارید و می‌خواهید حتما با فردی تماس بگیرید، SpareOne Plus تنها با یک باتری قلمی چنین - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سنقر استان کردستان - کاری را ممکن می‌کرد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سنقر استان کردستان

این گوشی ساده تنها از شبکه 2G پشتیبانی می‌کرد و اکنون در برخی کشورها کارایی ندارد. SpareOne برای اولین بار کمتر از ۱۵ سال پیش - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سنقر استان کردستان - از راه رسید که با توجه به سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی، اکنون یک محصول قدیمی محسوب می‌شود.

این گوشی ساده می‌تواند ۹ مخاطب را در خود ذخیره کند و البته می‌توانستید از دکمه‌های آن برای تماس با هر فردی استفاده کنید. این دستگاه فاقد نمایشگر است ولی صدای فشردن دکمه‌ها به گوش می‌رسد. SpareOne Plus همچنین از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سنقر استان کردستان - یک دکمه تماس اضطراری با نشان بعلاوه بهره می‌برد که در مواقع ضروری، موقعیت شما را برای مخاطبین موردنظر ارسال می‌کرد.

با - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سنقر استان کردستان - یک باتری قلمی AA می‌توان تا ۱۰ ساعت با این گوشی صحبت کرد و در حالی که برای برقراری تماس با دوستان و اعضای خانواده به سیمکارت نیاز دارید، برای تماس‌ها اضطراری نیازی به این سیمکارت هم - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سنقر استان کردستان - نیست.

در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سنقر استان کردستان - بالای این دستگاه  یک چراغ قوه LED ضعیف به چشم می‌خورد که می‌تواند برخی مواقع کارایی داشته باشد. این گوشی از رادیو پشتیبانی نمی‌کند که با توجه به ماهیت آن، یک ضعف محسوب می‌شود.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سنقر استان کردستان

گوشی SpareOne Plus در زمان عرضه اولیه قیمتی نزدیک به ۶۰ دلار داشت و نتوانست در بازار به موفقیت دست پیدا کند، البته هم اکنون با قیمتی کمتر از ۱۰ دلار می‌توان نمونه دست دومش را تهیه کرد. اگرچه این گوشی کاربردی به نظر می‌رسد، اما اکنون در بسیاری از مناطق جهان شبکه 2G دیگر کارایی ندارد.

چندین سال پس از عرضه این محصول، SpareOne از نسخه 3G آن رونمایی کرد و البته نسخه 2G را هم بروزرسانی کرد. این موضوع عمر نسخه جدید را افزایش می‌دهد، با این حال در آینده این محصول هم سرنوشتی مشابه مدل 2G خواهد داشت.

یکی دیگر از ارتقاهای این مدل، تجهیز به گیرنده واقعی GPS بود که می‌توانست موقعیت شما را با دقت بالاتری شناسایی کند. این دستگاه با توجه به پشتیبانی از شبکه 3G و GPS به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سنقر استان کردستان - دو باتری قلمی نیاز داشت.

در نهایت باید به ان موضوع اشاره کنیم که SpareOne تنها گوشی نبود که امکان استفاده از آن با باتری قلمی وجود داشت. برای مثال محصول شرکت «Sanyo» که آن در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سنقر استان کردستان - تصویر زیر مشاهده می‌کنید، از یک باتری قلمی قابل شارژ با امکان ۵ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سنقر استان کردستان - ساعت مکالمه بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سنقر استان کردستان

یکی دیگر از این محصولات، Olive FrvrON نام داشت که اگرچه یک باتری لیتیومی ۶۰۰ میلی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سنقر استان کردستان - آمپر ساعتی داشت، اما از یک باتری AAA هم پشتیبانی می‌کرد و یک نمایشگر ۱.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸ در ۱۲۸ پیکسل و رادیو FM داشت. این گوشی با قیمت ۳۷ دلار سال ۲۰۱۰ وارد بازار هند شد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سنقر استان کردستان

اگرچه این گوشی‌ها عمر کمی داشتند و جای خود را به گوشی‌های هوشمند با باتری‌های غول پیکر دادند، اما امکان استفاده از گوشی توسط باتری‌های قلمی ایده جذابی بود. با توجه به قابلیت‌های متنوع دستگاه‌های مدرن، باتری‌ها قلمی شارژدهی بسیار کمی خواهند داشت، البته شاید دوباره شاهد تولد گوشی‌های بسیار ساده باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone