🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18806.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ماینرهای چینی برای استخراج اتریوم به سراغ لپ‌تاپ‌ها با گرافیک RTX 30 انویدیا رفتند

کارت‌های گرافیک سری جی‎‌فورس RTX 30 مخصوص دسکتاپ انویدیا عملکرد مناسبی در زمینه استخراج رمزارز دارند، اما کاربران با کمبود آن دست و پنجه نرم می‌کنند. همین موضوع باعث شده ماینرهای چینی برای استخراج اتریوم ...

کارت‌های گرافیک سری جی‎‌فورس RTX 30 مخصوص دسکتاپ انویدیا عملکرد مناسبی در زمینه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - استخراج رمزارز دارند، اما کاربران با کمبود آن دست و پنجه نرم می‌کنند. همین موضوع باعث شده ماینرهای چینی برای استخراج اتریوم به سراغ لپ‌تاپ‌های مجهز به GPU سری RTX 30 بروند.

قیمت رمزارزها در ماه‌های گذشته افزایش - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - چشمگیری داشته و افراد بیشتری می‌خواهند در این بازار نقش داشته باشند. در این میان ماینرها به سراغ اتریوم رفته‌اند و از هر وسیله‌ای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - برای استخراج آن استفاده می‌کنند. کارت‌های گرافیک سری RTX 30 انویدیا محبوبیت بالایی دارند اما نمی‌توان آن‌ها را بطور عمده تهیه کرد. حالا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - ماینرها برای رفع این مشکل به لپ‌تاپ‌ها با این کارت‌های گرافیک - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - هجوم برده‌اند.

اینتل در نمایشگاه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - CES 2021 از کارت‌های گرافیک سری RTX 30 مخصوص لپ‌تاپ‌ها رونمایی کرد و حالا چندین محصول مجهز به آن در بازار به فروش می‌رسند. با این حال احتمالا در ماه‌های آینده این محصولات هم با کمبود مواجه می‌شوند.

طبق تصاویر منتشر شده از یک ریگ استخراج، با ۴۰ لپ‌تاپ با برند چینی «Hasee» و کارت گرافیک جی‌فورس RTX 3060 مواجه هستیم. این کارت گرافیک عملکرد مشابه با نسخه دسکتاپ ندارد و البته انرژی کمتری هم مصرف می‌کند. - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - لپ‌تاپ‌های مجهز به این کارت گرافیک حداقل قیمتی برابر ۹۹۹ دلار دارند، با این حال در صورت خرید - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - عمده قیمت آن‌ها به ۶۰۰ دلار می‌رسد.

برای بهبود عملکرد این لپ‌تاپ‌ها، این ماینر آن‌ها در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - حالت‌های مختلف مورد استفاده قرار داده و همچنین درون اتاق از یک دریچه خروجی با چندین فن برای خروج هوای گرم استفاده شده. نرخ استخراج این - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - لپ‌تاپ‌ها برابر ۰.۰۰۰۵۳۰۰۹ اتریوم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - در هر دو ساعت است.

با توجه به چنین عملکردی می‌توان در سال با استفاده از کارت گرافیک جی‌فورس RTX 3060 به میزان - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - ۲.۳۲۱۷۹۴۲ اتریوم استخراج کرد که ارزشی بیش از ۳۰۰۰ دلار دارد، بنابراین هزینه‌ها را جبران می‌کند و مقداری سود هم برای ماینر باقی می‌گذارد.

در حالت کلی با یک - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - لپ‌تاپ مجهز به کارت گرافیک RTX 3060 می‌توان در روز به میزان ۰.۰۰۶۳۶۱۰۸ و در ماه به میزان ۰.۱۹۰۸۳۲۴ اتریوم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - استخراج کرد. بنابراین یک مزرعه با ۲۰ لپ‌تاپ، درآمد روزانه ماینر تقریبا برابر ۲۱۳ دلار و در سال ۷۸ هزار دلار می‌شود. با توجه به هزینه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - برق در چین و قیمت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شهرضا استان اصفهان - کنونی اتریوم، سود سالانه یک ماینر تقریبا به ۷۴ هزار دلار می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone