🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18816.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

لایحه جدید فیسبوک و توییتر را در برابر محتواهای ارسالی کاربران مسئولیت پذیر می‌کند

سناتورهای آمریکا از لایحه جدیدی رونمایی کرده‌اند که در صورت تصویب شدن غول‌های تکنولوژی مثل فیسبوک و توییتر را وادار می‌کند تا در قبال مطالب ارسال شده در پلتفرم‌هایشان مسئولیت‌پذیری بیشتری نشان دهند. گروهی از ...

سناتورهای آمریکا از لایحه جدیدی رونمایی کرده‌اند که در صورت تصویب شدن غول‌های تکنولوژی مثل فیسبوک و توییتر را وادار می‌کند تا در قبال - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - مطالب ارسال شده در پلتفرم‌هایشان - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - مسئولیت‌پذیری بیشتری نشان دهند.

گروهی از سناتورهای حزب دموکرات آمریکا شامل «مارک وارنر»، سناتور - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - ایالت ویرجینیا، «ایمی کلوبوچار»، سناتور ایالت مینه‌سوتا و «میزی هیرونو»، سناتور ایالت هاوائی از لایحه اصلاح بند ۲۳۰ قانون Communications Decency Act رونمایی کردند. این قانون شرکت‌های فناوری مثل توییتر و فیسبوک را در برابر مطالب ارسال شده توسط کاربران در پلتفرم‌هایشان مصون می‌کند و یکی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - از قوانینی بود که ترامپ علاقه زیادی به اصلاح آن داشت.

لایحه مورد بحث که SAFE TECH Act نام دارد، در صورت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - تبدیل شدن به قانون به کاربران اجازه می‌دهد تا در صورت مشاهده پست‌های تهدیدآمیز، تبعیض نژادی، - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - خشونت آمیز و دیگر پست‌های سوءاستفاده کننده از پلتفرم میزبان شکایت کنند. این لایحه همچنین سبب می‌شود تا تبلیغات و دیگر محتواهای پولی شامل بند ۲۳۰ نشوند بنابراین - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - قسمت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - قابل توجهی از درآمد فیسبوک و گوگل را هدف خواهد گرفت.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی

SAFE TECH Act اولین لایحه مدیریت محتوای بزرگی است که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - سیاستمداران آمریکا پس از حادثه یورش به کنگره معرفی می‌کنند. پس از این اتفاق قانونگذاران آمریکا شرکت‌هایی مثل توییتر، فیسبوک و پارلر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - را به دامن زدن به خشونت‌ها مسئول دانسته و برای ایجاد تغییرات توجه خود را معطوف بند ۲۳۰ کردند. آنها اواخر ماه ژانویه خواستار تغییرات بنیادی در الگوریتم‌های پیشنهاد محتوای فیسبوک، توییتر و یوتیوب شدند.

جالب اینکه با روی کار آمدن - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - رییس - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - جهور جدید تلاش‌ها برای اصلاح بند ۲۳۰ تغییر کرده است. تا پیش از این حزب جمهوری‌خواه به اتهام جانب‌داری در پی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - اصلاح این قانون بود، اما حالا دموکرات‌ها به منظور کاهش پخش اطلاعات نادرست و محتواهای آسیب زننده در پی اصلاح این قانون هستند.

ایمی کلوبوچار در بیانیه خود گفت: «ما باید از شبکه‌های اجتماعی مطالبه‌گر باشیم. آنها بر حقوق مدنی و امنیت مردم آمریکا و دنیا و همچنین دموکراسی ما اثر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - می‌گذارند. - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - مسئولیت پذیر کردن این پلتفرم‌ها در برابر تبلیغات و محتواهایی که به خشونت در دنیای واقعی ختم می‌شوند، حیاتی است و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زرندیه استان مرکزی - این قانون دقیقاً همین کار را انجام می‌دهد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نازدار نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone