🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18808.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اینتل با انتشار نتایج چندین بنچمارک عملکرد چیپ M1 اپل را زیر سوال برد

تقریبا ۳ ماه از ورود مک‌های مجهز به چیپ M1 به بازار می‌گذرد و حالا اینتل تصمیم گرفته با چندین بنچمارک نسبت به این تراشه واکنش نشان دهد. اینتل با این بنچمارک‌ها می‌خواهد برتری لپ‌تاپ‌های ...

تقریبا ۳ ماه از ورود مک‌های مجهز به چیپ M1 به بازار می‌گذرد و حالا اینتل تصمیم گرفته با چندین بنچمارک نسبت به این تراشه واکنش نشان دهد. اینتل - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سیاهکل استان گیلان - با این بنچمارک‌ها می‌خواهد برتری لپ‌تاپ‌های مجهز پردازنده‌های - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سیاهکل استان گیلان - نسل یازدهم را ثابت کند.

اینتل اخیرا با چندین بنچمارک لپ‌تاپ‌های مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهم را با مک‌های مجهز به چیپ M1 مقایسه کرده. در یکی از این بنچمارک‌ها عملکرد لپ‌تاپ‌ها در خروجی گرفتن از یک فایل پاورپوینت به عنوان - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سیاهکل استان گیلان - PDF به چشم می‌خورد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سیاهکل استان گیلان

در این بنچمارک لپ‌تاپ ویندوزی به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 و ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده و مک‌بوک پرو از چیپ M1 و ۱۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. در این مقایسه لپ‌تاپ ویندوزی تا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سیاهکل استان گیلان - ۲.۳ برابر سرعت بالاتری دارد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سیاهکل استان گیلان

در یکی دیگر از بنچمارک‌ها برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی «Gigapixel AI» به چشم می‌خورد که در آن لپ‌تاپ ویندوزی تا ۶ برابر از مک‌بوک پرو سریعتر است. نتیجه این بنچمارک واقعی به نظر می‌رسد چرا که این برنامه به گونه‌ای طراحی شده تا از توانایی‌های پردازنده‌های اینتل بهره ببرد.

در بخش گیمینگ با نتایج مختلفی روبه‌رو هستیم و در تمام آن‌ها پردازنده Core i7 عملکرد بالاتری ندارد. با این وجود اینتل کامپیوترهای مک را مناسب اجرای بازی نمی‌داند و به بازی‌هایی مانند «هیتمن ۲» اشاره کرده که محصولات مک قادر به پشتیبانی از آن‌ها نیستند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سیاهکل استان گیلان

در بنچمارک نهایی با مقایسه شارژدهی لپ‌تاپ مک‌بوک ایر با چیپ M1 و ایسر سوئیفت ۵ با پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 روبه‌رو می‌شویم که طبق گفته - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سیاهکل استان گیلان - اینتل، هردو در دنیای واقعی شارژدهی نزدیک به ۱۰ ساعت دارند. روشنایی نمایشگر این لپ‌تاپ‌ها روی ۲۵۰ نیت تنظیم شده و برای مرورگری در نماینده اپل از مرورگر سافاری و در لپ‌تاپ ویندوزی از کروم استفاده شده است.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سیاهکل استان گیلان

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که اپل برای این بنچمارک بجای مک‌بوک پرو از مک‌بوک ایر استفاده کرده و البته لپ‌تاپ ویندوزی هم از پردازنده متفاوتی نسبت به بنچمارک‌های قبلی بهره می‌برد.

در وب‌سایت اپل شارژدهی مک‌بوک ایر با چیپ M1 در پخش ویدیوهای 1080p با روشنایی ۵۰ درصد نمایشگر برابر ۱۵ ساعت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سیاهکل استان گیلان - اعلام شده. شارژدهی این لپ‌تاپ در هنگام مشاهده ۲۵ وب‌سایت مطرح با مرورگر سافاری و روشنایی ۵۰ درصدی نمایشگر به ۱۵ ساعت می‌رسد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سیاهکل استان گیلان

اینتل در پایان به این موضوع - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سیاهکل استان گیلان - اشاره کرده که پردازنده‌های این کمپانی نه تنها عملکرد بهتری دارند، بلکه قدرت انتخاب بالاتری را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهند. علاوه بر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سیاهکل استان گیلان - این می‌توان محصولات بیشتری را به لپ‌تاپ‌های - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سیاهکل استان گیلان - ویندوزی متصل کرد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سیاهکل استان گیلان

با وجود چنین ادعاهایی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سیاهکل استان گیلان - از سوی اینتل، - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سیاهکل استان گیلان - مک‌بوک‌های مجهز به چیپ M1 عملکرد بسیار مناسبی را - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سیاهکل استان گیلان - از خود نشان می‌دهند و حتی در برخی بنچمارک‌ها مک‌بوک ایر جدید توانسته مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی مجهز به پردازنده اینتل را هم شکست دهد.

در حالی که برخی این بنچمارک‌ها را چندان دقیق نمی‌دانند و آن‌ها را زیرسوال می‌برند، انتظار نمی‌رود اینتل با چنین بنچمارک‌هایی بخواهد اعتبار خود را زیرسوال ببرد و شاید تنها کمی در آن‌ها اغراق کرده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone