🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18813.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های سری گلکسی S21 سامسونگ چه برتری نسبت به گلکسی S20 دارند؟

سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی S21 را به عنوان جدیدترین پرچمدارهایش وارد بازار کرده که از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می‌برند، اما این محصولات در کدام بخش‌ها نسبت به نسل قبلی خود یعنی سری گلکسی S20 ...

سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی S21 را به عنوان جدیدترین پرچمدارهایش وارد بازار کرده که از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می‌برند، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان - اما این محصولات در کدام بخش‌ها نسبت به نسل قبلی خود یعنی سری گلکسی S20 عملکرد بهتری دارند؟

نسل جدید پرچمدارها در اکثر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان - مواقع عملکرد بهتری نسبت به گذشته دارند و در برخی بخش‌ها با بهبودهای چشمگیری همراه می‌شوند. در ادامه نگاهی به ۵ برتری سری گلکسی S21 نسبت به گوشی‌های گلکسی S20 خواهیم داشت.

دوربین

سامسونگ در گلکسی S20 اولترا از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کرد که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان - البته عملکرد چندان مناسبی نداشت. کره‌ای‌ها امسال از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان - نسل جدید این دوربین یعنی ISOCELL HM3 در پرچمدارشان استفاده کردند و البته سایر دوربین‌ها هم با تغییراتی همراه شده‌اند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان

گلکسی S21 اولترا از دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که زوم اپتیکال ۱۰ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این دستگاه مانند گلکسی نوت ۲۰ اولترا دارای فوکوس خودکار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان - لیزری است تا در این بخش دیگر مشکلی نداشته باشد.

با وجود چنین پیشرفت‌هایی، گلکسی S21 و S21 پلاس نسبت به نسل گذشته تغییرات چندانی نداشته‌اند و بهبود در عملکرد آن‌ها مربوط به نرم افزار یا پردازنده‌های جدید می‌شود.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان

پشتیبانی از قلم S Pen

قلم S Pen یکی از تجهیزات اصلی گوشی‌های سری نوت محسوب می‌شود که کره‌ای‌ها تصمیم گرفتند پشتیبانی از آن - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان - را امسال برای اولین بار به سری گلکسی S اضافه کنند. برخلاف سری نوت، این قلم درون دستگاه قرار ندارد و یک قابلیت جانبی محسوب می‌شود که می‌توان با تهیه قلم، از آن بهره برد. علاوه بر این، گلکسی S21 اولترا از چندین قلم پشتیبانی می‌کند، بنابراین اگر یک قلم - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان - قدیمی دارید نیازی به خرید قلم S Pen نخواهید داشت.

نمایشگر

اگرچه گوشی‌های سری گلکسی S20 از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نمایشگر پشتیبانی می‌کنند، اما تنها در رزولوشن 1080p می‌توانید از آن بهره ببرید. حالا در نسل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان - جدید حتی در رزولوشن 1440p هم می‌توانید به چنین رفرش ریتی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان - دست پیدا کنید، البته باید به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی S21 و S21 پلاس برخلاف برادر بزرگتر خود، نمایشگر با رزولوشن فول اچ دی پلاس دارند.

گلکسی S21 و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان - S21 پلاس نمایشگر مسطح با حاشیه‌های باریک دارند و نسخه اولترا از پنل خمیده بهره می‌برد.

شارژدهی باتری

ظرفیت باتری گلکسی S21 اولترا نسبت به نسل گذشته تغییری نداشته اما - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان - شارژدهی بهتری دارد. یکی از قابلیت‌هایی که دسترسی به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان - این هدف را ممکن کرده، رفرش ریت تطبیقی است که می‌تواند در برخی مواقع رفرش ریت را به ۱۰ هرتز برساند و شارژدهی باتری را افزایش دهد.

گلکسی S21 و S21 پلاس هم از چنین ویژگی بهره - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان - می‌برند، با این تفاوت که حداقل رفرش - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان - ریت نمایشگر آن‌ها به ۴۸ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان - هرتز می‌رسد. در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان - کنار این ویژگی، این پرچمدارها از پردازنده‌های جدیدتری هم بهره می‌برند و حتی نسخه پلاس به باتری ۴۸۰۰ میلی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان - آمپر ساعتی هم مجهز شده که تمام آن‌ها افزایش شارژدهی را در پی دارند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان

سنسور اثر انگشت جدید

سنسور اثر انگشت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان - زیر نمایشگر اولتراسونیک گوشی‌های - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان - سری گلکسی S20 عملکرد بسیار مناسبی نداشتند، اما در نسل جدید آن‌ها سامسونگ به سراغ نسل دوم سنسور سه بعدی کوالکام رفته که تا ۷۷ درصد بزرگتر است.

با افزایش اندازه این سنسور، فضای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گرگان استان گلستان - بیشتری از نمایشگر پوشش داده می‌شود و البته تا ۵۰ درصد نسبت به گذشته هم سرعت بالاتری دارد.

برای مطالعه مقایسه کامل گوشی‌های سری گلکسی S21 و گلکسی S20 می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آپامه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روز بخیر شما سمت الغدیر گرگان اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در الغدیر شهر گرگان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone