تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13594.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ایرباد بی‌سیم بیتس استودیو بادز احتمالا با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار از راه می‌رسد

در گذشته شاهد حضور ایرباد بی‌سیم بیتس استودیو بادز در بتای iOS 14.6 بودیم و حتی در چند روز اخیر تصاویری از افراد مشهور با این ایرباد به اینترنت راه پیدا کرده بود. حالا قیمت ...

در گذشته شاهد حضور ایرباد بی‌سیم بیتس استودیو بادز در بتای iOS 14.6 بودیم و حتی در چند روز اخیر تصاویری از افراد مشهور با این ایرباد به اینترنت راه پیدا کرده بود. حالا قیمت این محصول افشا شده است.

این ایرباد که تاییدیه FCC را - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان - هم دریافت کرده، در آینده نزدیک از راه می‌رسد. اخیرا یکی از منابع موثق - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان - حوزه فناوری به نام «جان پراسر» - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان - قیمت این دستگاه را افشا کرده. به گفته این منبع، ایرباد جدید بیتس با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار و در سه رنگ مشکی، قرمز و سفید به فروش می‌رسد. طبق ادعای پراسر، این محصول در تاریخ ۳۰ تیر ماه (۲۱ ژوئیه ۲۰۲۱) از راه می‌رسد.

طبق شایعات، طراحی این ایرباد شباهت زیادی به ایرپاد پرو ۲ دارد، محصولی که اپل هم اکنون مشغول توسعه آن است. نام این محصول بیتس توسط اسناد FCC تایید شده و طراحی شماتیکی از آن هم منتشر کرده، البته قبلا شاهد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان - انتشار رندرهای آن بوده‌ایم.

این ایرباد بیتس فاقد ساقه است، ویژگی که انتظار داریم در ایرپاد پرو ۲ هم شاهدش باشیم. بیتس استودیو بادز از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی خواهد کرد تا در راستای ایرپاد پرو و ایرپاد مکس قرار بگیرد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان

استودیو بادز تبدیل به اولین تلاش اپل در بازار ایربادهای بدون ساقه می‌شود و راه را برای نسل بعدی ایرپاد پرو هموار می‌کند. این محصول از سری‌های سیلیکونی بهره می‌برد و بهتر از ایرپاد استاندارد درون گوش کاربران قرار می‌گیرد.

کیس قابل شارژ استودیو بادز هم طراحی بیضی شکل دارد و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان - رنگش مشابه رنگ خود ایربادها خواهد بود. این قاب احتمالا از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

در صورتی که گفته پراسر صحت داشته باشد، این - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آزادشهر استان گلستان - ایرباد بیتس می‌تواند فروش مناسبی را در بازار تجربه کند. اگرچه رقابت در این بازار روز‌به‌روز فشرده‌تر می‌شود، اما ایرباد جدید کوپرتینویی‌ها به واسطه برند بیتس می‌تواند عملکرد بهتری از رقبایش داشته باشد و کاربران بیشتری را جذب خود کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone