تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27179.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل مپس به حالت استریت ویو مجهز شد

یکی از انتقادهای همیشگی کاربران به اپل مپس به فقدان جزییات در آن مربوط می شد و حالا اپل گام مهمی را برای رفع این مشکل برداشته است. کمپانی کوپرتینویی با اضافه کردن حالتی شبیه ...

یکی از انتقادهای همیشگی کاربران به اپل مپس به فقدان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - جزییات در آن مربوط می شد و حالا اپل گام مهمی را برای رفع این مشکل برداشته است.

کمپانی کوپرتینویی با اضافه کردن حالتی شبیه استریت ویو به اپلیکیشن مپس به کاربر اجازه می - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - دهد با کلیک روی صفحه به تصاویر ۳۶۰ درجه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - از مکان دلخواه دسترسی پیدا کند. این قابلیت قرار است در  iOS 13 ارائه شود، هرچند هنوز میزان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - گستردگی آن دقیقا مشخص نشده است.

این قابلیت به آن دسته از داده های نقشه نگاری متکی است که اپل در سال های اخیر از طریق عکسبرداری با ماشین در آمریکا و تعدادی از کشورهای دیگر گردآوری کرده است. این پروژه نسبتا بلند مدت به اپل اجازه داد اطلاعاتی گسترده  را به نقشه خود تزریق کرده و تا فاصله آن با رقیب - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - اصلی یعنی گوگل مپس راه کاهش دهد. تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گلوگاه استان مازندران

نسخه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - جدید اپل مپس تا ابتدای زمستان سال جاری در آمریکا و تعدادی از کشورهای منتخب در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. احتمالا این به‌روزرسانی به معنی ارائه تصاویر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - سه بعدی برای بسیاری از مکان ها خواهد بود.

نقشه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - اپل حین ارائه و تا مدت ها پس از آن با مشکلات ریز و درشتی دست به گریبان بود تا جایی که این کمپانی ناچار به بازسازی آن از پایه شد. پروژه بازسازی مدت زیادی طول کشید اما این قابلیت طی یک پیش نمایش در WWDC 2019 به صورتی روان تر و حتی بهتر از گوگل مپس به اجرا درآمد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر گلوگاه استان مازندران - که نوید عصر جدیدی از رقابت را بین این دو اپ به همراه دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone