🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14705.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

رئیس سازمان غذا و دارو: واکسن کرونای تمامی افراد کشور تا پایان سال تامین خواهد شد

رئیس سازمان غذا و دارو وعده داد با تولید میلیونی واکسن کرونای ساخت داخل در کنار واردات آن، تا پایان سال واکسن تمامی افراد کشور تامین شود. «محمدرضا شانه‌ساز» امروز در نشست خبری مجازی با ...

رئیس سازمان غذا و دارو - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان - وعده داد با تولید میلیونی واکسن کرونای ساخت داخل در کنار واردات آن، تا پایان سال واکسن تمامی افراد کشور تامین شود.

«محمدرضا شانه‌ساز» امروز در نشست خبری مجازی با خبرنگاران، ابراز امیدواری کرد از خردادماه امسال نخستین مجموعه میلیونی واکسن داخلی تولید شود و به دنبال آن در ماه‌های بعد این رقم به بالای 10 میلیون واحد برسد تا نگرانی از بابت تامین واکسن برای تمامی گروه‌های جمعیتی کشور تا پایان سال رفع شود.

او با بیان این که از ابتدا چشم‌داشتی به واردات واکسن نداشتیم و برنامه‌ریزی اصلی ما روی تولید آن بود، اظهار داشت که از هیچ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان - تلاشی برای واردات واکسن فروگذاری نکردیم و توانستیم با - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان - کمک بانک مرکزی همه زمینه‌های آن را با وجود مشکلات تحریم، انتقال و تامین ارز فراهم سازیم.

رئیس سازمان غذا و دارو در بخش دیگری از صحبت‌های خود - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان - با بیان این که تمامی واکسن‌های وارداتی در اختیار وزارت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان - بهداشت قرار می‌گیرند به رایگان بودن فرآیند واکسیناسیون اشاره کرد.

عدم نیاز به تاییدیه جهانی برای واکسن ایرانی

به گفته شانه‌ساز تا کنون 4 شرکت در زمینه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان - تولید واکسن موفق به دریافت مجوز انجام مطالعات بالینی شده‌اند و دو شرکت هم مجوز تولید مشترک را دریافت کرده‌اند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان

او در ادامه با اشاره به این که سازمان غذا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان - و دارو حدود 10 سال پیش موفق به کسب گواهی نظارت بر تولید و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان - عرضه واکسن از سازمان جهانی بهداشت شده بود، بیان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان - کرد: «داشتن این گواهی به این معنی است که هر واکسنی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان - را که سازمان غذا و داروی ایران تایید کند از نظر سازمان جهانی بهداشت می‌تواند در لیست تامین واکسن قرار گیرد.»

آخرین وضعیت تامین واکسن کرونا

به گفته رئیس سازمان غذا و دارو تاکنون - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان - واردات ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دوز واکسن انجام شده و حدود ۴۹ شرکت بخش خصوصی نیز برای واردات واکسن کرونا اعلام آمادگی کردند که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان - از این تعداد برای ۳۵ شرکت معرفی نامه صادر شده اما تا امروز موفق به اعلام مستندات واردات نشده‌اند.

وی همچنین به برنامه «کوواکس» اشاره کرد که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان - طبق آن بایستی تا 10 فروردین ماه امسال، 4.5 میلیون دوز واکسن به ایران تحویل داده می‌شده اما تا کنون فقط 708 هزار دوز آن دریافت شده است.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان

شانه‌ساز در همین رابطه بدقولی‌های شرکت‌های طرف قرارداد با ایران را برشمرد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان - و گفت:

«ما با شرکت هندی «بهارات» تفاهم‌نامه واردات 2.5 میلیون - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان - دوز را امضا کردیم که پول 500 هزار تای آن پرداخت شده اما پس از واردات 25 هزار دوز، دادستانی هند - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان - مانع ارسال باقی واکسن‌ها شد. همچنین با روسیه جهت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان - واردات 2 میلیون دوز واکسن کرونا قرارداد بسته بودیم که کمتر از این مقدار وارد شد و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر گالیکش استان گلستان - قراردادی جهت دریافت ۶۰ میلیون دوز تا پایان سال میلادی جاری با آن‌ها بسته شده که نمی‌دانیم چه میزان قابل تحقق خواهد بود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone