🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  4. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29122.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

سواستفاده از سیستم به روزرسانی ایسوس برای حمله به یک میلیون دستگاه

به گزارش آزمایشگاه کسپرسکی که از معتبرترین شرکت‌های حوزه امنیت سایبری است، به روز رسانی سیستمی ایسوس هک شده و بدین شکل برای یک میلیون کاربری که از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کردند، بدافزار ارسال ...

به گزارش آزمایشگاه کسپرسکی که از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مریوان استان کردستان - معتبرترین شرکت‌های حوزه امنیت سایبری است، به روز رسانی سیستمی ایسوس هک شده و بدین شکل برای یک میلیون کاربری که از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کردند، بدافزار ارسال شده است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مریوان استان کردستان

این بدافزار‌ها با عنوان به روز رسانی نرم افزاری بسیار مهم از سوی سرور‌های ایسوس برای کابران - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مریوان استان کردستان - ارسال شده‌اند. هکرها حتی از یک گواهی نامه رسمی ایسوس برای این به روز رسانی استفاده کردند و بدین شکل اعتبار دروغین زیادی به آن داده‌اند.

هنوز مشخص نشده که هکر‌ها از ارسال این بدافزار‌ها چه هدفی را دنبال کرده اند. با این وجود به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مریوان استان کردستان - نظر می رسد که این فرصت طلبان - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مریوان استان کردستان - برنامه‌‌ی از پیش تعیین - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مریوان استان کردستان - شده‌ برای نفوذ به سیستم‌های چند کاربر خاص داشته‌اند چرا - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مریوان استان کردستان - که بدافزار یاد شده با استفاده از آدرس MAC مشخص، تنها به منظور نفوذ به ۶۰۰ سیستم و حساب کاربری به خصوص ارسال شده‌ است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مریوان استان کردستان

به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مریوان استان کردستان - نظر می‌رسد زمانی که مشخص می‌شده یکی از آن ۶۰۰ کاربر به روز رسانی ایسوس را نصب کرده‌اند، بدافزار‌های بیشتری روی همان سیستم نصب می‌شده تا هکر‌ها - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مریوان استان کردستان - بتوانند اطلاعات بیشتری از آن بدست آورند.

آزمایشگاه کسپرسکی این حمله سایبری را ShadowHammer نامگذاری کرده است. از نظر متخصصین نحوه‌ی عملکرد «شدو‌همر» بیشتر به حملات جاسوسی ملیت‌های مختلف شباهت دارد چرا که پیشتر از این روش برای پیدا کردن و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مریوان استان کردستان - نفوذ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مریوان استان کردستان - به سیستم‌ها و دیتای پرسنل یک ارگان دولتی مشخص استفاده شده است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مریوان استان کردستان

ایسوس تا پیش از انتشار خبر تلاشی برای متوقف کردن این بدافزار انجام نداده و ارسال - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مریوان استان کردستان - بدافزار از سرور‌های خود را تکذیب می کرد اما امروز از انتشار وصله ای امنیتی برای رفع آن خبر داد.

خوشبختانه این بدافزار با اینکه برای یک - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مریوان استان کردستان - میلیون - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مریوان استان کردستان - کاربر فرستاده شده اما تنها ۵۷ هزار نفر آن را نصب کرده‌اند و از این نفرات نیز بدافزار یاد شده تنها ۱۳ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مریوان استان کردستان - هزار سیستم را مورد حمله‌ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر مریوان استان کردستان - قرار داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیوان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
دوستان سایت ***** کولر گازی اجنرال ASGA12UNWA شما را با ارزانترین قیمت و بهترین گارانتی مریوان کردستان میدان جهاد تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone